23 września 2017

Blogi o zdrowym odżywianiu, które warto odwiedzić

Inspiracji kulinarnych szukam nie tylko w książkach, lecz także w blogosferze. Sama publikuję niewiele przepisów, ponieważ wychodzę z założenia, że wolę taką twórczość zostawić lepszym od siebie. Poza tym fotografia kulinarna nie jest moją mocną stroną. 



W dzisiejszym wpisie pragnę podzielić się z Wami miejscami w sieci, które chętnie odwiedzam w poszukiwaniu inspiracji kulinarnych.





  • Mój Kawałek Podłogi to jeden z najczęściej odwiedzanych przeze mnie blogów, na których znajdziemy przepisy na zdrowe jedzenie. Autorkę być może kojarzycie z wpisu gościnnego na moim blogu - Edyta przygotowała wtedy dla Was kilka przepisów na zdrowe przekąski.  Na jej blogu, oprócz przepisów, znajdziecie też inne tematy, m.in. urodowe i sportowe. Idealne miejsce dla chcących prowadzić szeroko pojęty zdrowy styl życia. 
  • FoodDiary mogę chyba określić najpiękniejszym blogiem kulinarnym, jaki znam. Naprawdę, rzadko można spotkać tak bajeczne zdjęcia jedzenia. Przepisy niezwykle inspirujące, na dodatek co jakiś czas wpisy kulinarne są przeplatane relacjami z podróży autorki. 
  • ClassyFlavours  to blog, który powinien zainteresować miłośników podróży kulinarnych. Basia, autorka bloga, mieszka na Teneryfie i w swoich wpisach dostarcza nam nie tylko inspiracje kulinarne, ale też ciekawostki na temat wyspy. Fani kuchni hiszpańskiej będą zadowoleni. 
  • SmakiKury  to kolejne miejsce w sieci, gdzie znajdziecie wiele zdrowych przepisów zobrazowanych bardzo ładnymi zdjęciami. Duży nacisk na zdrowe odżywianie, więc warto odwiedzić. 
  • DobreZielsko polecam każdemu, kto szuka ciekawych wegańskich przepisów. 



A jakie są Wasze ulubione blogi kulinarne, na których znajdziemy wiele zdrowych przepisów? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! Chętnie odwiedzę. 

72 komentarze:

  1. Dziękuję za propozycję na kulinarne inspiracje :) Z pewnością skorzystam z przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam swój jadłospis i szczerze wolę się go trzymać aale post bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem odwiedzam Mój Kawałek Podłogi gdy szukam ciekawe przepisy na obiad czy kolację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że u Edyty bardzo kreatywnie i zawsze coś się znajdzie.

      Usuń
    2. U mnie akurat obiadowych postów ja na lekarstwo, ale cieszę się :)

      Usuń
  4. żadnego z powyższych miejsc nie znam. Zatem pora je odwiedzić.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i mam nadzieję, że wśród propozycji znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  5. Edytę z ,,Mojego kawałka podłogi" również kojarzę i chętnie do niej zaglądam. Zaciekawiło mnie natomiast ,,Food diary" - zdjęcia faktycznie przepiękne, aż żałuję, że do tej pory nie znałam tej strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Food Diary zachwyca zdjęciami jedzenia jak mało kto! <3

      Usuń
    2. Cieszę się Ula i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. Świetna ściąga :-) Dziękuję za nią :-) nigdy za wiele fajnych inspiracji :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten wpis jest przydatny. ;)

      Usuń
  7. Iza, dziękuję za wyróżnienie. I zapraszam nie tylko wegan na moje dobre zielsko. ;) Również bezglutenowcy znajdą sporo inspiracji, a jeśli jest zapotrzebowanie na inne dietetyczne przepisy - dajcie znać, coś wymyślę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, z przyjemnością poleciłam tego bloga. :)

      Usuń
  8. Z tych wszystkich znałam tylko Dobre Zielsko. Muszę sprawdzić resztę. Ja bardzo lubię wpadać do ErVegan, choć weganką, ani nawet wegetarianką nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Część z tych blogów znałam, acz zwykle nie wchodzę na blogi kulinarne specjalnie, a jedynie czasem przypadkiem wpadnę na jakiś przepis, który muszę wypróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię przeglądać takie miejsca, a większość odkrywam przypadkiem np. poszukując jakiegoś przepisu lub poprzez grupy dla blogerów.

      Usuń
  10. Fajnie ,że podałaś konkretne blogi, zajrzę do nich :-)
    Od siebie polecam http://megly.pl/
    Blog nie tylko o odżywianiu, ale bardzo fajny...

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów dwa miejsca, do których jeszcze nie zajrzałam, koniecznie muszę to nadrobić, tym bardziej, że teraz chętniej będę tworzyła zdrowe i pomysłowe dania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam zaglądać i inspirować się do woli. ;)

      Usuń
  12. Fajne i przejrzyste informacje. Dobrze mieć taką ściągawkę w jednym miejscu 😊. Zapisuje linka, żeby móc powrócić w razie potrzeby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Polecam zaglądać do tych osób regularnie. ;)

      Usuń
  13. Znam bloga DobreZielsko, przepisy świetne, ale tylko jeśli gotuję dla siebie. Niestety rodzina ani większość znajomych nie przepada za tzw. zdrowym jedzeniem i jakimikolwiek eksperymentami kulinarnymi... Ze swej strony polecam https://www.kwestiasmaku.com/ , nie wszystko zdrowe, ale tam znajdzie każdy coś dla siebie, przepisy wegetariańskie super:) Plusem jest też przelicznik, jeśli chodzi o wypieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kwestiasmaku.com od lat korzystam z przepisu na pizzę

      Usuń
  14. Ja czasem boję się zaglądać na takie blogi, bo zazwyczaj frustruję się przy oglądaniu potrzebnych składników ;) Czasami są bardzo wymyślne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w takich przypadkach robię wielkie oczy skąd pewne rzeczy wziąć. Ale na szczęście coraz więcej osób zaczyna stawiać na proste przepisy.

      Usuń
  15. Takie zestawienia są zawsze przydatne. Dzięki za inspirację, na pewno skorzystam z Twoich poleceń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zestawienie okazało się przydatne.

      Usuń
  16. Chętnie wpadnę na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz inspirujące przepisy. ;)

      Usuń
  17. Takiej listy szukałam, dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie więcej takich wpisów. :-)

      Usuń
  18. Nie znam tych blogów. Te które odwiedzam nie są pewnie typowo nastawione na zdrowe odżywianie. Chętnie przejrzę te, które wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie numerem 1 jest Mój kawałek podłogi. Edyta robi niesamowite wręcz smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, świetne smakołyki i na dodatek niewielkim kosztem.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno poznałam, dzięki Waszym komentarzom.

      Usuń
  21. Mnie tu nie ma :-( A tak seio, to fajne zestawienie, zwlaszcza, ze czesc tych blogow znam i szczerze polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojego bloga poznałam dopiero dziś. Ale przyda się do jakiegoś zestawienia jeszcze ;)

      Usuń
  22. Mnie tu nie ma :-( A tak seio, to fajne zestawienie, zwlaszcza, ze czesc tych blogow znam i szczerze polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem na diecie niskoglikemicznej, więc muszę mocno kombinować i szukać uważnie. Ale Smakowita Ella generalnie wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobre zielsko odwiedzam na bieżąco! :) Uwielbiam proponowane tam przepisy, jak i samą autorkę! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o mnie chodzi, to bardzo podoba mi się jej zamiłowanie do natury. W końcu podzielam je. ;)

      Usuń
  25. O ! nie znałam do tej pory, bardzo chetnie sie z nimi zapozna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tych blogów znam tylko Dobre Zielsko, faktycznie jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i pozostałe. No i te wymieniane przez komentujących, zajrzałam i było warto w każdym przypadku.

      Usuń
  27. Na kulinarnych blogach najbardziej lubię zdjęcia - w 99% są po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie zauważyłam, że fotografia to mocna strona blogerów kulinarnych. Zdjęcia jedzenia często zachwycają.

      Usuń
  28. Z wymienionych blogów najczęściej odwiedzam Mój Kawałek Podłogi, choć pozostałe także znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na instagramie najczęściej FoodDiary .

      Usuń
  29. Mój Kawałek Podłogi i Dobre Zielsko odwiedzam regularnie - zawsze można się natknąć na jakiś niebanalny przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;) To bardzo kreatywne blogi kulinarne.

      Usuń
  30. Nie znałam wcześniej tych blogów, ale na pewno zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Strona dobrezielsko rządzi :) Dzięki za linki do pozostałych stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i na pozostałych blogach znajdziesz inspirujące przepisy. ;)

      Usuń