11 grudnia 2016

Świąteczne DIY, które musisz poznać

Jeszcze kilkanaście lat temu oczywiste było, że ozdoby świąteczne i prezenty po prostu kupujemy. Obecnie coraz większą popularność zdobywają świąteczne gadżety, które możemy wykonać samodzielnie. Pamiętam, że u mojej koleżanki w liceum klasa zawsze umawiała się, że nie kupują sobie prezentów świątecznych, lecz wylosowanej osobie sprezentują coś samodzielnie wykonanego. I trzeba przyznać, że ta klasa chyba miała najfajniejszą atmosferę podczas spotkania wigilijnego w szkole. Coś zrobionego własnoręcznie, z myślą o drugiej osobie, znaczy dużo więcej niż sklepowy zakup. 



Poniżej znajdziecie wybrane propozycje świątecznych DIY. Polecam zajrzeć i zainspirować się. 


Ponieważ na swoim blogu w ramach świątecznego DIY zamieściłam - jak na razie - tylko jeden wpis, w którym pokazuję stroik najprostszy z możliwych,  postanowiłam skorzystać z propozycji innych blogerek. Poszukując wpisów o tej tematyce skupiłam się na ozdobach świątecznych i prezentach.




Adwent i dekoracje 


Świat prezentów i życzeń:





Mam nadzieję, że propozycje świątecznych DIY przypadły Wam do gustu. Jeśli macie ochotę podzielić się swoimi świątecznymi inspiracjami, proszę bardzo! W komentarzach możecie promować się do woli. ;)

84 komentarze:

  1. Ile świetnych pomysłów i inspiracji na świąteczne ozdoby!! Bardzo cieszę się, że wśród nich znalazł się i mój stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje zebrane w jednym miejscy :) Uwielbiam takie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię. Doceniałam to na innych blogach, więc postanowiłam wprowadzić u siebie. :)

      Usuń
  3. Fajnie to wszystko zebrałaś. Dużo inspiracji! 👍

    Pozdrawiam

    Kasia| SIMPLY INTERIORS

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje. Coś co lubię bardzo to właśnie zabawy ze starszą w taki nasze diy:) Dzięki za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Wam te inspiracje dobrze służą. :) Życzę wiele radości podczas DIY. ;)

      Usuń
  5. Tyle inspiracji że nie wiem z czego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej pomyśleć, co najbardziej będzie pasować w tym roku. ;)

      Usuń
  6. Inspiracje to pierwszy krok do tworzenia., przede mną jeszcze Kilka takich kroków w tym roku:) 🎄 🎀 🎁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję w tym roku skupić się na świecznikach i innych ozdobach z wykorzystaniem szklanych naczyń. Jeśli chodzi o upominki, to niektórym znajomym wręczyłam już ręcznie robione mydełka glicerynowe (zakupiłam je, sama nie robiłam), ale o opakowanie ich zadbałam już sama.

      Usuń
  7. Cukrowe lampiony brzmią ciekawie - moja córka ostatnio przyniosła pomysł świeczek w pomarańczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam kiedyś o takich świeczkach. Też piękny i pachnący pomysł.

      Usuń
  8. Witaj Iza! bardzo inspirujący wpis. Na pewno skorzystam z kilku propozycji :)

    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że propozycje się podobają. Jednak największe wyrazy uznania należą się dziewczynom, które na swoich blogach opublikowały propozycje na świąteczne DIY. Bez ich kreatywności i chęci dzielenia się nią z nami nie byłoby i tego wpisu. ;)

      Usuń
  9. Ja w tym roku postawiłam na samodzielnie wygnane prezenty - świąteczne likiery, dżem pomarańczowy, ciasteczka i czekoladę na patyku :)
    To mi sprawiło tyle radości, że aż się tego nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu, w kategorii "Kuchnia" znajdziesz przepis na świąteczną rozkosz - tak nazywam mój czekoladowy ajerkoniak ;) Znajdziesz bez problemu, bo mam niewiele postów kulinarnych. Świetny na prezent.
      Ja w tym roku prezentuję bliskim jeszcze kosmetyki naturalne - albo kupione mydła glicerynowe (ale o opakowanie dbam już sama), albo jakieś olejowe mikstury ;)

      Usuń
  10. Świetne pomysły, na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam: "świąteczne diety" i się zaczęłam zastanawiać, cóż to za dieta? Może można jeść, ile wlezie i nie tyć? ;) Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..... Podoba mi się taka dieta, która przyszła Ci na myśl :D

      Usuń
  12. Bardzo dłuuga lista, na pewno z któregoś z pomysłów skorzystam w najbliższy weekend :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coś z tej listy zainspirowało :) Jak wykorzystasz jakiś pomysł, to koniecznie daj znać blogerce, która go opisała ;)

      Usuń
  13. Genialne! Ile propozycji i na dodatek w jednym miejscu :)) Napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, a autorkom tych wpisów pewnie jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  14. Świetne dekoracje :)
    ja jestem jeszcze na etapie ubierania choinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat stawiam na stroiki, u mnie więc bez choinki. ;)

      Usuń
  15. Mnóstwo świetnych inspiracji , biorę się za dekorację domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdę mówiąc, rzadko realizuję przedstawiane na blogach DIY, ale zwyczajnie lubię zaglądać co nowego u kreatywnych osób, jak sobie organizują różne Święta po swojemu, jakie dekoracje wymyślają, w jaki sposób je tworzą, itd.
    Inspiracji nigdy za wiele:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wpisy DIY, chociaż nie zawsze je realizuję. Może jak będę mieć dzieci, to będę to robić częściej, dla ich frajdy. A tak to jedynie jakieś stroiki świąteczne (i to te prostsze) czy jakieś mniej skomplikowane dekoracje.

      Usuń
  17. Świetne pomysły, mnóstwo inspiracji aby stworzyć własne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super inspiracje! Ja od siebie mogę polecić 5 pomysłów jak zapakować kosmetyki na świąteczny prezent: http://coimdac.pl/5-pomyslow-jak-zapakowac-kosmetyki-na-swiateczny-prezent/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super! Myślę, że pakowanie prezentów przyda się wielu osobom :)

      Usuń
  19. Mnóstwo ciekawych inspiracji do czytania przy kawie, niezwykłe zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że propozycje się podobają. ;)

      Usuń
  20. Piękne świąteczne inspiracje:)

    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny wykazały się kreatywnością, ja tylko zebrałam w jedną całość ;)

      Usuń
  21. Oj będzie pracowity tydzień, bo uwielbiam takie cudeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już robię stroiki i świeczniki w szkle ;)

      Usuń
  22. Miło znaleźć się w tak zacnym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. My dzisiaj kupujemy choinkę, będziemy też ozdabiać cały dom, Twoje inspiracje na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem uzależniona od DIY, tym bardziej w okresie świątecznym. U siebie dorzucam coś co warto wybrać i założyć na ten wyjątkowy wieczór w roku.
    Brakowało mi jeszcze ciekawych inspiracji na karnety do prezentów i dzięki Tobie już je mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało się znaleźć ;)

      Usuń
  25. Sama mam dwie lewe ręce do wykonywania ozdób, ale staram się jak mogę i zawsze coś sama wyskrobię na Święta :) pomysł na prezent w wykonaniu własnym to zdecydowanie najlepsze co można podarować drugiej osobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię samodzielnie stroiki i zawsze szukam ciekawych inspiracji na pakowanie prezentów.

      Usuń
  26. Piekne zestawienie, niektore blogi już zodwiedziłam inne odwiedze dziś. My też z synkiem uwielbiamy robić świąteczne ozdoby i kartki na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maluch musi mieć wiele radości przy tym. ;)

      Usuń
  27. Dzięki za zebranie inspiracji :) Też robię z synkiem ozdoby na choinkę. Nasza co prawda jeszcze nie stoi, ale w środę już po nią jedziemy :) W weekend zrobiliśmy łańcuch ze sreberek po cukierkach i czekoladzie - www.victoriahandmade.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestawienie i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zestawienie :) Ja robię bardzo dużo świątecznego DIy :) Zrobiłam już ozdoby choinkowe z orzechów włoskich, szyszek i plastrów pomarańczy. Zaraz biorę się za choineczki z kordonka i krochmalu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo :D To dopiero moc pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu jeszcze trochę zostało, można działać ;)

      Usuń
  31. Uwielbiam pieczone jabłka z cynamonem :)
    Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne inspiracje i pomysły! :) Wesołych Świąt! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne pomysły na świąteczne diy. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kartki DIY...robię od kilku lat :) Bardzo lubię np.do opakowywania prezentów używać rzeczy, które mam...w ogrodzie :) Np. szyszek lub gałązek sosnowych :)
    Kilka dni temu pisałam o różnych inspiracjach na prezenty gwiazdkowe- zapraszam w ramach natchnienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świąteczna skarbnica pomysłów :) dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) Bardzo mi miło, że tylu osobom podoba się ten zbiór.

      Usuń
  36. Świetne kompendium świątecznego DIY! W przerwach między gotowaniem na pewno będę tworzyć ozdoby :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam świąteczne DIY, świetne pomysły na spersonalizowanie ozdób domowych :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Prawdziwa kopalnia pomysłów! Już muszę zacząć tworzyć listę prezentów...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę nad nią myśleć gdzieś w połowie listopada. ;)

      Usuń