30 grudnia 2016

Blogowe podsumowanie roku

To był zdecydowanie dobry rok dla mojego bloga! Wzrost liczby zaangażowanych czytelników, ponad 800 polubień na Facebooku i kilka współpracy - to dla mnie naprawdę bardzo satysfakcjonujący efekt, choć zdaję sobie sprawę, że są osoby, którym udaje się osiągnąć więcej w krótszym czasie.



Niezależnie od świadomości istnienia blogerów lepszych ode mnie, moje osiągnięcia są dla mnie satysfakcjonujące, a wszystko to stało się realne dzięki Wam, moi czytelnicy ;)





W pewnym momencie blogowania zdecydowałam się odejść od prywaty. Zrezygnowałam też m.in. z postów podróżniczych, bo nie są one moją mocną stroną. Chciałam, by mój blog stał się miejscem przydatnym kobietom bliskim mi wiekiem i zainteresowaniami. Miejscem, w którym będę mogła dzielić się tym, co DLA MNIE ważne, a nie tym co O MNIE. Ta zmiana była chyba dobrym posunięciem, co poświadczają statystyki. 



Trzy najchętniej czytane przez Was wpisy, to:
  • Jak one planują? Inspiracje dotyczące narzędzi w organizacji, gdzie dzięki współpracy z innymi blogerkami udało mi się zebrać dla Was kilka narzędzi przydatnych w planowaniu i organizacji czasu. Mam nadzieję, że dzięki nam macie już swoje planery, chociaż na styczeń ;)
  • Miętowe przetwory to wpis, w którym podałam Wam przepis na syrop z mięty. Latem idealny do lemoniady i mrożonej herbaty, jesienią i zimą - do herbaty czy drinków. Podobny syrop robiłam też z mniszka lekarskiego
  • Świąteczne DIY, które musisz poznać to kolejny zbiór inspiracji stworzony przy współpracy z innymi blogerkami. Zebrałam w nim wiele propozycji na świąteczne dekoracje i prezenty, jak widać po statystykach - wpis okazał się przydatny i spotkał się z pozytywnym odbiorem. 

Niezwykle ważnym dla mnie i dość popularnym wpisem jest ten poświęcony zaletom naturalnej pielęgnacji. Już od dawna dbam o siebie bezdrogeryjnie, jestem zadowolona z efektów, a przede wszystkim mam satysfakcję, że nie serwuję sobie poprzez skórę zbędnej chemii. Do twarzy i ciała nie mam nic z drogerii, stosuję naturalne mydła, masła i oleje. Gotowce kupuję jedynie do włosów. 



W tym roku nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Literackim oraz sklepem EcoTimeOnline.  
Brałam udział w webinarach i mini-kursach prowadzonych przez Ulę Phelep ze Szkoły Blogowania. 
Informacje, którymi dzieliła się Ula, bardzo pomogły mi w ogarnięciu tego blogowego chaosu który sama stworzyłam i pokierowaniu bloga w odpowiednim kierunku. 


Nie chcę rozpisywać się o życiu prywatnym i zawodowym, zdradzę w skrócie że odczułam ten rok przestępny i liczę na lepszy 2017. Jednak pod względem blogowym, 2016 był naprawdę dobry i przełomowy. Coś za coś, prawda? ;) 



Dziękuję Wam, moi drodzy czytelnicy, za ten kolejny wspólny rok, oby 2017 był dla nas wszystkich lepszy. Zapraszam Was również na blogowy fanpage, szczególnie w piątki, gdzie będzie czekać na Was weekendowe Link Party. 

38 komentarzy:

  1. Ja też staram się stosować tylko naturalne kosmetyki, peelin z kawy, maseczka ze spiruliny, olej kokosowy to moje hity 2016

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zyczę powodzenia w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nawiązania współpracy z Wydawnictwem Literackim. :) Bardzo lubie ich książki,mają piękne okładki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ich szata graficzna jest wspaniała.

      Usuń
  4. Dziękuję Ci za wskazówki :) Cieszę się, że miniony rok był dla Ciebie pomyślny - oby przyszły również taki był! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie jest czytać tak pozytywny tekst! Gratuluję z całego serca wszystkich osiągnięć i zrealizowanych marzeń! Mój "blogowy" rok nie należał do udanych, ale niestety - zycie prywatne zawsze stoi na pierwsyzm miejscu, wobec tego blogowe sprawy musiały zejść na drugi plan. Mam zamiar jednak to nadrobic :)
    Niech rok 2017 przyniesie Ci mnóstwo satysfakcji i spełnienia - przede wszytskim w życiu osobistym!
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ja sama powtarzam, że nie na blogu nasze życie oparte. ;)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za jak najlepszy Nowy Rok - na każdej płaszczyźnie! P.S. Zainteresowałaś mnie tym syropem z mięty i mniszka lekarskiego, chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będzie sezon, zrób koniecznie. Te syropy są pyszne i zdrowe.

      Usuń
  7. Życzę Ci kolejnych sukcesów i.. żeby 2017 okazał się znacznie łaskawszy również w życiu prywatnym :)
    Moim faworytem na blogu są zdecydowanie wpisy o pielęgnacji naturalnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) W tym tygodniu pojawi się wpis o toniku jabłkowym, mam nadzieję, że się przyda.

      Usuń
  8. Powodzenia w Nowym Roku ;)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podsumowanie roku jest potrzebne wszystkim. Zbieramy myśli, przypominamy sobie co nam się nie udało, a o czym chcemy zapomnieć. Sprawdzamy czy wynik tego bilansu wychodzi na korzyść. Zastanawiamy się jaki popełniliśmy błędy, ale też nie zapominamy o sukcesach. Strzepujemy pył starego roku z kołnierza i odświeżeni jedziemy dalej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku!:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Oby 2017 przyniósł jeszcze więcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oby 2017 okazał się jeszcze lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest skończyć blogowy rok z autentycznym poczuciem podążania we wlaściwym kierunku. Powodzenia i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) też pisałam na swoim blogu o podróżach, ale nie wiem czy lekko od tego nie odejdę. Chaos jest potrzebny, bo dzięki temu w końcu dochodzimy do jakichś wniosków. Przynajmniej tak jest w moim przypadku ;) grunt to iść we właściwym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zaglądam do Uli. Bardzo ciekawy i pouczający wpis. Fajnie że pisząc bloga myslisz o swoich czytelnikach

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zaglądać tu do Ciebie, podoba mi się klimat i styl zamieszczanych postów, moim zdaniem to naprawdę był bardzo udany blogowy rok dla Ciebie. :) 2017 też pewnie przyniesie wiele uśmiechu, radości i satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że ten 2017 będzie dla Ciebie lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów 😉

    OdpowiedzUsuń