15 listopada 2016

Gdzie kupować kosmetyki naturalne?

Jak wiecie, jestem miłośniczką naturalnego dbania o siebie, a od ponad roku praktykuję bezdrogeryjną pielęgnację twarzy. Jeśli również planujecie pójść w tym kierunku co ja (do czego niejednokrotnie będę Was zachęcać), poniżej prezentuję Wam kilka miejsc,w których możecie zakupić kosmetyki naturalne.



Gdzie kupować produkty do naturalnej pielęgnacji? 


  • osiedlowe sklepy ze zdrową żywnością - wychodzę z założenia, że skoro coś jest dobre dla mojego wnętrza, to i na zewnątrz nie zaszkodzi. Zresztą to, co mamy w kuchni możemy świetnie wykorzystać w pielęgnacji twarzy, np. ryż, otręby czy fasolkę (doskonałe jako peelingi)
  • apteki i sklepy zielarskie - coraz więcej tego typu placówek zaczyna poszerzać swoją ofertę o kosmetyki naturalne czy takie produkty pielęgnacyjne, jak naturalne oleje i masła
  • www.ecotimeonline.pl- internetowy sklep ze zdrową żywnością i kosmetykami naturalnymi, z którym współpracuję. W zakładce "kosmetyki naturalne" znajdziecie kilkanaście głównych kategorii, wg których pogrupowane są produkty. Przyjemne opakowania kuszą, by produkty zakupić zarówno do własnej łazienki, jak i podarować komuś w prezencie
  • Mydlarnia u Franciszka - to chyba jeden z najpopularniejszych sklepów oferujących kosmetyki naturalne. Produkty dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz można je zamawiać przez internet. Ceny są dość wysokie, jednak piękne opakowania kuszą, by to właśnie tam kupować kosmetyczne prezenty dla naszych bliskich
  • www.e-naturalne.pl - internetowy sklep, w którym możemy zaopatrzyć się w produkty, dzięki którym stworzymy swoje laboratorium kosmetyczne. Duży wybór i niskie ceny. Niestety opakowania nie należą do najpiękniejszych, jednak liczy się zawartość. Fajne miejsce, by zaopatrzyć się w kosmetyki i produkty do własnego użytku
  • www.kosmetykinaturalne.com.pl - jak sama nazwa wskazuje, znajdziemy tu kosmetyki naturalne, i tak jak w pozostałych sklepach, które wymieniłam, możemy zakupić gotowe kosmetyki oraz produkty do naturalnej pielęgnacji, takie jak masła czy oleje
  • www.organique.pl - moje ostatnie odkrycie, jeśli chodzi o sklepy oferujące produkty do naturalnej pielęgnacji. Zakupy można robić stacjonarnie i internetowo. 

Znacie wymienione przeze mnie miejsca? A może macie swoje sprawdzone sklepy, w których kupujecie kosmetyki naturalne i chcecie się podzielić namiarami?

58 komentarzy:

  1. Większości nie znałam, a taka baza na pewno bardzo mi się przyda :D Dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje propozycje okazały się przydatne :)

      Usuń
  2. Jakiś czas temu w Drogerii Natura powiększyli półkę z naturalnymi kosmetykami i teraz najczęściej kupuję tam, bo najwygodniej. Mają tam wszystkie kosmetyki naturalne moich ulubionych polskich marek - Vianek, Biolaven, Sylveco, Organiqe (nie pamietam, jak to się pisze) czy Eco receptura itp. A tak to sklep zielarski po drodze do pracy (np. kremy Ava) albo przez internet (głównie kosmetyki Biochemia Uroda)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Biolaven i Sylveco, kiedyś dostałam ich próbki podczas eventu. Dziękuję za porady co do miejsc ;)

      Usuń
  3. Świetny wpis, bardzo pomocny, dzięki .

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chciałabyś zwrócić znacznie większą uwagę na naturalne kosmetyki, to polecam zrobienie go samej na stronce https://www.zrobsobiekrem.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam na tej stronie, ale zupełnie o niej zapomniałam. Dziękuję za przypomnienie! :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Większość dość znana :) Chociaż Organique - tak jak wspomniałam - to moje nowe odkrycie, jakoś z końca października.

      Usuń
  6. Miło, że wymieniłaś kilka sklepów z naturalnymi kosmetykami - wielu osobom na pewno przyda się taka wiedza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, organique przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero niedawno ich odkryłam. Miałam przyjemność robić zakupy w sklepie stacjonarnym w Krakowie, jestem zachwycona.

      Usuń
  8. Mydlarnia u Franciszka to mój faworyt. Ich olejek z opuncji jest doskonały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Afrykańskie Czarne Mydło, mydła marsylijskie i kotki do moczenia stóp. Jeśli chodzi o masła i oleje to kiedyś kupowałam ich tam sporo, jednak gdy odkryłam miejsca, w których mogę zaopatrzyć się taniej w tego typu produkty, to kupuję gdzie indziej :) Ale jak chcę sprezentować coś komuś, to idę do MuF, bo produkty fajnie opakowane no i na miejscu pięknie zapakują prezent :)

      Usuń
  9. Moja skóra jest bardzo wrażliwa, dlatego naturalne kosmetyki są dla mnie najlepsze. U nas takich sklepów z naturalnymi produktami i kosmetykami jest mnóstwo. Muszę koniecznie rozejrzeć się za czymś fajnym :-) Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tego typu sklepów wciąż przybywa, jednak trzeba zwracać uwagę na składy - czasem hasło "kosmetyki naturalne" może być...tylko hasłem. Najlepsze są te o jak najkrótszych składach.

      Usuń
  10. Dziękuje za listę :) Na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis okazał się przydatny. :)

      Usuń
  11. Kupuję w Drogerii Natura albo na stronie sklepu Sylveco. Ostatnio używam prawie wyłącznie produktów tej marki. Kiedyś kupowałam też w Mydlarni u Franciszka, ale tylko do momentu, kiedy nie zaczęłam kupować tylko Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, produkty Sylveco są świetne ! Wprawdzie nigdy nie kupowałam, bo zawsze je gdzieś dostawałam, w formie próbek, ale dużo tego było.

      Usuń
  12. Świetne zestawienie. :) Nie znałam wcześniej organique.pl, a widzę że mają fajne produkty. :) Muszę się bardziej zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam ten sklep przypadkiem, chodząc po Galerii Krakowskiej. Oczywiście zakupy zrobiłam i okazuje się, że mają też opcję zamawiania przez Internet.

      Usuń
  13. Zapisałam sobie adresy tych sklepów, teraz będę wiedziała gdzie robić zakupy :) Ja też praktycznie całkowicie przestawiłam się teraz na kosmetyki naturalne i póki co jestem zadowolona, choć też zależy na jaki produkt się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od samych kosmetyków naturalnych (w sensie gotowce typu krem, serum) wolę bardziej jakieś masło shea czy kawowe albo oleje, tak, że stosuję je zamiast gotowców lub sama coś z nich przyrządzam. Ale wiadomo, że czasem jakiś gotowy kosmetyk trzeba kupić, więc najlepiej, żeby jednak było to coś naturalne, delikatne i przyjazne dla skóry.

      Usuń
  14. Muszę zacząć przygodę z naturalnymi kosmetykami :-) Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zacznij ;) Twoja skóra będzie Ci za to wdzięczna.

      Usuń
  15. z fajnych sklepów z kosmetykami naturalnymi niedawno trafiłam na makeskinsofter.pl - jeszcze z tego co widzę jest nie gotowy, mają bardzo duży wybór kosmetyków nacomi, które lubię bo można je kupić w hebe ale jest zwykle mały wybór, więc mocno im kibicuję by się rozwinęli :> świece do masażu scruby i w ogóle

    zapraszam też do mnie na rozdanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego sklepu, ale z tego, co piszesz, musi byc ciekawy ;)

      Usuń
  16. Ja używam sporo kosmetyków naturalnych i najczęściej takich kulinarnych i ziołowych ręcznie robionych. ;) Z listy nie znałam dwóch sklepów, chętnie do nich zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ręcznie zrobione w kuchni też uwielbiam! Najlepsze ;)

      Usuń
  17. Znam tylko e-naturalnie i często robię tam zakupy, ale chętnie sprawdzę też inne miejsca, które zaproponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e-naturalnie ma naprawdę fajne ceny i to mi się u nich podoba.

      Usuń
  18. Większość stąd znam, jednakże pracując kiedyś w drogerii uwielbiałam kupować produkty Starej Mydlarnii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę się tam wybrać. Już zdążyłam zlokalizować, że są w Krakowie :)

      Usuń
  19. rzadko sięgam po naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne propozycje. Warto czytać sklad kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :) Będąc nastolatką i dorastając, obserwowałam wśród kobiet trend kierowania się obietnicami producentów i reklamą. Teraz obserwuję metodę sprawdzania składów i to ona jest najlepsza ;)

      Usuń
  21. A jak nie ma gdzie kupić, to można też samemu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że te domowe są najlepsze :) Ale olej kokosowy czy masło karite gdzieś zdobyć trzeba ;)

      Usuń
  22. Ja uwielbiam drogerię Pigment w Krakowie! Jest tam mnóstwo naturalnych kosmetyków. Na studiach często tam bywałam, ale teraz niestety wróciłam do domu i u mnie nie ma już takiego sklepu. Zostaje czasem coś zamówić przez internet. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się tam wybrać podczas kolejnego pobytu w Krakowie.

      Usuń
  23. Szczerze powiedziawszy z wymienionych znam tylko aptekę. :D Myślę, że wynika to z tego, że po prostu nie szukałam wcześniej naturalnych kosmetyków. Raz tylko kupiłam olej kokosowy, ale u dziewczyny, która akurat rozprowadzała takie cuda. :) Postaram się zapamiętać kilka nazw i wypróbować jakiś produkt, bo zdecydowanie za dużo u mnie tych "nienaturalnych" kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przerzucisz się na naturalną pielęgnację, to do drogeryjnej chemii już nie będziesz chciała wracać. ;)

      Usuń
  24. Kocham kosmetyki naturalne miłością największa ;)
    alexanderkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dobrze mieć wszystko w jednym miejscu! :) Wiele nazw nie kojarzę, ale już wiem jak nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam kilka wypróbowanych małych, osiedlowych, zielarskich sklepików w których kupuję najczęściej. Czasem produkty zamawiam przez internet. Niestety nie mam szczęścia do sklepików zielarskich w galeriach handlowych, uderza mnie tam zwykle spore przebicie cen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mniejszych sklepach zielarskich i przez Internet jest największe prawdopodobieństwo, że znajdzie się coś w atrakcyjnej cenie.

      Usuń
  27. Nie znam tych stron, ale chętnie wypróbuję. Zwłaszcza szampony i odżywki do włosów.

    OdpowiedzUsuń