31 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia

Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Sierpień minął mi wyjątkowo szybko, być może częściowo przez długi weekend, a częściowo z powodu urlopu.



Dziś postanowiłam przygotować podsumowanie miesiąca. Zapraszam na przypomnienie moich blogowych wpisów, a także do zapoznania się z innymi polecanymi miejscami w sieci. 
Moda/ Uroda
W sierpniu na blogu pojawiły się 3 wpisy o tematyce poświęconej urodzie. Na początku wspominałam o tym, jak pielęgnować włosy w saunie. Polecam ten wpis wszystkim lubiącym taką formę relaksu - chwile spędzane w saunie warto poświęcić na pielęgnację włosów - dzięki temu zaoszczędzimy czas, a działanie stosowanego produktu będzie bardziej intensywne, dzięki wysokiej temperaturze. Jako miłośniczka naturalnej pielęgnacji, podzieliłam się z Wami recepturą na delikatny puder peelingujący, którego możecie używać codziennie. Jego bazowy składnik znalazłam... w sklepie ze zdrową żywnością. A skoro o naturalnej pielęgnacji mowa - to już ponad rok, gdy nie stosuję drogeryjnych produktów do mycia i pielęgnacji twarzy! Efekty bardzo mnie zadowalają i żałuję, że nie zainteresowałam się tym tematem wcześniej. Poza wpisami dotyczącymi pielęgnacji, pojawił się też jeden makijażowy - o problemie, jaki wywołała próbka pewnego fluidu.


Lifestyle/ Praca/ Rozwój
W sierpniu pojawiły się poważniejsze przemyślenia na temat prywatności i aktywności w blogosferze, co zaowocowało refleksyjnym wpisem o przyszłości tego bloga. Chciałabym, by to miejsce było typowo poradnikowe oraz poświęcone moim opiniom na poszczególne tematy. Naprawdę, wolę by czytelnicy zaglądający tu, otrzymywali przydatne wskazówki/ recenzje/ opinie, a nie szczegóły mojego życia. Moja granica prywatności jest dość elastyczna, ale to temat na oddzielny wpis. Nie chwalę się Wam więc tym, co robiłam w ostatni weekend, ale do przeszłości chętnie wracam, szczególnie, jeśli chodzi o naprawdę fajną akcję. Mam tu na myśli #MyFirst7Jobs, w ramach której publikujemy wpisy o naszych pierwszych doświadczeniach zawodowych. .


Kultura
W sierpniu były recenzje tego, co w jakiś sposób związane z elegancją i dobrymi manierami. Podzieliłam się z Wami recenzją książki "Lekcje Madame Chic", która - ku mojej radości - spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem z Waszej strony, niektóre z moich czytelniczek nawet zapowiedziały, że chętnie po nią sięgną. W innym wpisie podzieliłam się z Wami moją opinią na temat programu "Projekt Lady".



Miejsca i linki
Jeśli śledzicie mnie na Instagramie lub polubiliście mój blogowy fanpage na Facebooku, to już wiecie, że niedawno odkryłam świetną włoską restaurację w samym centrum Krakowa. Jeśli jesteście miłośnikami włoskiej kuchni i - tak jak ja - tęsknicie za smakiem prawdziwej włoskiej pizzy, który poznaliście w słonecznej Italii, koniecznie podczas wizyty w Krakowie odwiedźcie lokal Boscaiola przy ul. Szewskiej. 

Podaję Wam również kilka inspirujących linków z innych stron i blogów:


I jeszcze coś....
31 sierpnia, akurat w Międzynarodowy Dzień Blogera, spotkała mnie miła niespodzianka - kurier przywiózł do mnie książki od Wydawnictwa Literackiego, z którym nawiązałam współpracę. Zawartością paczki zdążyłam się już pochwalić w mediach społecznościowych, na moim blogowym Facebooku oraz Instagramie. Książki utrzymane w klimacie tej, której recenzja bardzo Wam się spodobała, więc mam nadzieję, że kolejne równie chętnie przeczytacie.

8 komentarzy:

  1. Po Twoje wpisy dotyczące pielęgnacji włosów, z chęcią wpadnę :) Po zmianie, jaką w życie moich włosów wprowadził nieudany efekt sombre bardzo trudno wyjść mi ze zniszczonych i przesuszonych końcówek. #myfirst7jobs to genialna akcja i super, że wzięłaś w niej udział - to doświadczenia otwiera w nas kolejne furtki. Do recenzji Madame Chic chętnie sięgnę, bo jeszcze książki nie zgłębiłam. Co do Boscaiola w Krakowie to faktycznie zachęca przystępnymi cenami, aczkolwiek mnie ostatnio ponownie oczarowały Papryczki, i ich ogród!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widze, ze przegapilam pare wpisow. Musze nadrobic! Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój sierpień też minął bardzo szybko...
    Ciekawy post o pielęgnacji włosów! Często odwiedzam saunę i mam potem niefajne siano. :)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za te rozpiskę - uciekła mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podsumowanie, parę rzeczy przeoczyłam, będzie co poczytać w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujący post :) Wiele ciekawych pozycji do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Izo! :)
    Trafiłam tutaj do Ciebie poprzez "reklamę" FB na grupie "Biznes, blogowanie..." :) Od razu przechodzę do rzeczy! Dziękuję za link do Kamila :) Sama na niego nie trafiłam, a jego post jest mega wartościowy :) Ps. nie widzę u Ciebie nigdzie odnośnika do "Bloglovin", czy korzystasz z tej platformy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, dopiero nadrabiam zaległości z podsumowaniem sierpnia, a za chwilę koniec września! Czas leci! Musze przeczytać serię z Madame Chic:)

    OdpowiedzUsuń