20 lipca 2016

Najgorszy produkt do stylizacji włosów

Bardzo rzadko sięgam po produkty do stylizacji włosów. Od czasu do czasu lubię jednak mieć pewność, że będą utrzymane w ryzach, wtedy używam lakieru do włosów lub odrobiny żelu (gdy stylizuję loki). Nie wiem jednak, co mnie podkusiło, by zaopatrzyć swoją kosmetyczkę w mus nadający objętość o dodatkowym działaniu teksturyzującym.




Gdy jestem w Rossmannie, często zwracam uwagę na produkty z akcji "Cena na do widzenia". Czasem udaje mi się znaleźć prawdziwe perełki kosmetyczne w niskiej cenie (i później poszukuję marki w innych drogeriach :) ), a innym razem - niestety - trafiam na buble.

Mus do włosów Schwarzkopf Styliste Ultime, Biotin + Volume z pełną odpowiedzialnością mogę określić moją największą zakupową porażką jeśli chodzi o produkty do stylizacji włosów.



Jakie efekty obiecuje producent?
Lekka formuła musu zapewnia efekt uniesienia włosów u nasady, gęstość i teksturę. Olśniewająca objętość bez obciążania.


Moja opinia:
Wpatruję się tak w ten krótki opis i zastanawiam, czy na pewno chodzi o ten mus, którego ja używałam. Sądząc po opakowaniu - tak, musi chodzić o ten sam kosmetyk. Konsystencja produktu jest bardzo delikatna, puszysta, przez co ciężko nabrać odpowiednią porcję. Zaaplikowanie musu na włosy nie powoduje zwiększenia objętości, lecz powoduje sklejanie się fryzury. Próbowałam stosować kosmetyk jako produkt typowo teksturyzujący, z nadzieją, że kok będzie mi się dłużej trzymać. Niestety, po zastosowaniu musu, nie byłam w tanie ułożyć moich włosów, które zrobiły się sztywne i lepkie. 


Zdecydowanie już nigdy więcej nie sięgnę po ten produkt.  I nikomu z Was go nie polecam.

19 komentarzy:

  1. Też czasami kupuję kosmetyki w promocji "cena na do widzenia". Kiedyś trafiłam na odżywkę Schwarzkopf Claudia Schiffer i akurat ona przypadła mi bardzo do gustu, musu nie próbowałam, ale to chyba dobrze ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ja już jakiś czas temu zrozumiałam że nie dla mnie kosmetyki nafaszerowane chemią. Używam tylko naturalnych składników i sama robię co mogę. Bardzo zminimalizowałam ilość kosmetyków których używam i dzięki temu wiem że moja skóra nie wchłania niepotrzebnej chemii. Dobrze że piszesz o kosmetyku który zawiódł zamiast pomóc, może więcej osób się nie natnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się sięgać po jaknajwięcej naturalnych produktów pielęgnacyjnych.

      Usuń
  3. Warto wiedzieć bo ja akurat szukam czegoś do pielęgnacji i stylizacji zarazem. Przynajmniej wiem, czego nie kupować. Coraz bardziej się przekonuję, że wymyślne nazwy, dziwna konsystencja, inny zapach czy kolor to tylko chwyty marketingowe. Najlepiej mi służą kosmetyki proste o niewielkiej liczbie składników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno do stylizacji i pielęgnacji zarazem świetny jest domowy żel lniany.

      Usuń
  4. Ja wychodzę z założenia, że moje włosy nie tolerują kosmetyków do włosów poza szamponem i odżywką :) Nawet lakier jest mi ciężko dobrać ;) Dlatego po prostu półki z tymi kosmetykami omijam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko używam produktów do stylizacji, noszę takie fryzury, które nie wymagają utrwalania. :)

      Usuń
  5. mam to coś ale nie używam.. nie ogarniam po co oni takie kosmetyki w ogóel wyprowadzają

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć ;) ja za to ostatnio znalazłam perełkę w rossmanie - olejek do włosów DOVE SERUM IN OIL, świetne na końcówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią wszystko, co olejowe, więc pewnie i u mnie świetnie by się sprawdziło.

      Usuń
  7. A ja praktycznie nie używam produktów do stylizacji włosów czasem tylko pianka i lakier ale to na specjalne okazje. Muszę się chyba zmobilizować bo czasem by się przydało ;). A nie wiesz jak produkty do pielęgnacji włosów z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Dziś w Rossmannie miałam w rękach szampon z tej serii, ale zrezygnowałam na rzecz o wiele tańszej Schaumy :)

      Usuń
  8. Dobrze wiedzieć, szkoda, że taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała chyba wypróbować stylizację z użyciem żelu lnianego. Czytałam wiele pozytywnych opinii.

      Usuń
  9. A ja się nie zgadzam. Również używam tego musu i u mnie sprawdza się idealnie, a to może dlatego, że mam krótkie włosy i efekt uniesienia jest rewelacyjny, ponadto łatwo się aplikuje, a włosy są lekkie i naturalne. Tak, że jak ktoś ma krótkie włosy to polecam.

    OdpowiedzUsuń