29 marca 2016

PerfectME Natural Oils Repair - szampon do włosów

Wpis powstał przy współpracy z marką PerfectME by JF Malcolm od której otrzymałam do przetestowania zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów. Zawartość przesyłki pokazywałam Wam na moim instagramie. Obecnie jestem na etapie stosowania szamponu z olejkami, który stanowi uzupełnienie maseczki, o której już Wam pisałam.



Jeśli ciekawi Was moja opinia na jego temat, zapraszam do dalszej części wpisu. 


Za dobroczynne działanie szamponu i maski odpowiada 5 olejków zawartych w składzie produktów: olej kokosowy, olej arganowy, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów i olej z orzechów makadamia. Kosmetyki tej marki są wolne od parabenów, konserwantów MIT & CIT, ftalanów oraz parafiny i pochodnych ropy naftowej. Dlatego stosując szampon i/lub maskę nie musimy martwić się zapchaniem i zbędnym obciążeniem włosów.



Szampon daje na moich włosach podobny efekt do tego po odżywce - włosy są przyjemne, miękkie i  śliskie w dotyku. Szampon delikatnie i skutecznie oczyszcza włosy nawet po olejowaniu olejem lnianym (ale z tym z pestek dyni już nie radzi sobie zbyt dobrze). Jednak ze względu na zawartość olejków w składzie warto stosować go w te dni, w których nie olejujemy naszych kosmyków.



Szampon PerfectME Natural Oils Repair działa dobrze zarówno w pojedynkę, jak i w połączeniu z odżywką z serii - po użyciu obu produktów włosy są po prostu bardziej miłe w dotyku no i działanie składników jest bardziej zintensyfikowane. Jednak moim zdaniem maska jest lepsza od szamponu, więc zaryzykowałabym stwierdzenie że to on jest jej uzupełnieniem a nie na odwrót.



Jeśli szukacie szamponu o przyjaznym składzie, który sprawdzi się w częstej pielęgnacji, polecam upolować i wypróbować produkt w zielonej tubce.

11 komentarzy:

  1. Ja miałam przyjemność testować wersję pomarańczową, i jestem zadowolona:) zapraszam na swoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomarańczowa czeka na test. Z tego co zauważyłam, to wiele osób jest bardzo zadowolonych z tych produktów.

      Usuń
  2. Brzmi zachęcająco :) Do kupienia w każdej drogerii czy zamawia się u nich przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Biedronka, Tesco, Hebe. To nowa marka, więc jeszcze nie jest wszędzie, ale powoli wkracza na rynek kosmetyczny :) Ja akurat dostałam ten szampon od producenta do przetestowania, ale widziałam go też w Biedronce tylko w trochę innym opakowaniu.

      Usuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, a jak się ma sprawa z zapachem? Wbrew pozorom zapach ma duże znaczenie - przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo przyjemny, kojarzy mi się z salonem fryzjerskim, tylko że delikatniejszy i nie przesiąknięty chemią.

      Usuń
  4. Brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące, ale obawiam się, że taka ilość olejków w składzie nie byłaby dobra dla moich włosów, ale nie przekonam się, aż nie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że olejki są w rozsądnych proporcjach :) Jednak gdybym miała wybrać tylko jeden kosmetyk z tej serii - szampon lub maskę - to wybrałabym jednak maskę.

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze produktów tej marki, obecnie zaczęłam stosować balsam myjący z Sylveco i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale chętnie przetestowalabym ten szampon, ponieważ lubię olej kokosowy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń