10 lutego 2016

Farmona Herbal Care Czarna Rzepa - świetny szampon przeciw wypadaniu włosów

Kolejny dowód na to, że stosując tani szampon możemy osiągnąć bardzo dobre efekty. Miałam okazję stosować już kilka razy szampon łopianowy z Farmony, a jakiś miesiąc temu zużyłam opakowanie czarnej rzepy. Szampon dał tylko dwa efekty, ale za to bardzo widoczne - znacznie zahamował wypadanie włosów oraz bardzo dobrze je oczyszczał.



Zadowolona z efektów jakie dał na moich włosach szampon łopianowy z Farmony, zdecydowałam się wypróbować inny produkt tej firmy. Ponieważ kilka miesięcy temu zauważyłam u siebie spore wypadanie włosów, zdecydowałam się na czarną rzepę. W końcu już od kilku pokoleń jest chwalona za swoje właściwości.


Przez wiele lat nie potrafiłam się przekonać do czarnej rzepy ze względu na jej zapach. Jednak skoro udało mi się wytrzymać woń szamponu i odżywki z łopianu, to zaryzykowałam przygodę z kolejnym śmierdzącym produktem. Na szczęście charakterystyczny zapach wyczuwamy tylko podczas mycia, później już się ulatnia. Na dodatek wydaje mi się, że produkt z Farmony nie śmierdzi aż tak bardzo jak te wszystkie inne szampony które wąchałam w sklepach wiele lat temu i nigdy nie odważyłam się kupić. 



Moje włosy osłabione po farbowaniu (nawet farbą na bazie oleju) oraz pod wpływem własnego ciężaru oraz ciężaru produktów które na nie aplikowałam, potrafiły wychodzić mi garściami podczas mycia i spłukiwania odżywki. Wprawdzie włosów mam dużo, na co zwracali uwagę nawet fryzjerzy, więc nie miałam powodów do obaw, ale z drugiej strony - po co je tracić? ;)

Szampon z czarnej rzepy zaczął hamować wypadanie już przy trzecim użyciu, a miesiąc po wykończeniu produktu wciąż widzę, że kosmyki są w lepszej formie - wypada mi ich zdecydowanie mniej niż w październiku czy listopadzie. Dodatkowym plusem tego szamponu jest pozostawianie włosów świeżych na bardzo długo.



Niestety to tylko dwa efekty jakie daje ten produkt, jeśli chcemy specjalnego nawilżenia, wygładzenia czy innego działania, musimy już sięgnąć po odżywki lub inne szampony. Widząc jednak wzmocnienie włosów polecam raz na kilka miesięcy zrobić sobie kurację z zastosowaniem tego kosmetyku.

8 komentarzy:

  1. Kiedyś mnie bardzo kusiło kupno szamponu z czarnej rzepy, ale zapach mnie odstraszał. Obecnie stosuję balsam do włosów z olejkiem łopianowym i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O olejku łopianowym sporo czytałam, sama miałam natomiast okazję stosować szampon łopianowy z Farmony i odżywkę łopianową w sprayu. Efekty również były zadowalające.

      Usuń
  2. Muszę wypróbować tego produktu bo suplement,który przyjmowałam niestety mi nie pomógł. Może to będzie moim ratunkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie efekty zaskoczyły bardzo pozytywnie. Wiedziałam, że czarna rzepa wzmacnia włosy i ogranicza ich wypadanie, ale nie spodziewałam się że po skończeniu kuracji tym szamponem przez kolejne tygodnie włosy będą silniejsze i nie będą tak wypadać.

      Usuń
  3. Muszę koniecznie zapisać w mojej liście :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, poluje na niego już od dłuższego czasu i nie mogę dostać w żadnej drogerii. :/

    OdpowiedzUsuń