9 grudnia 2015

Bądź na bieżąco - rusza newsletter Lifestyle & Beauty

Witajcie kochani!

W ubiegłym roku, gdy rozpoczynałam blogowanie, ponad 100 osób polubiło mój fanpage na Facebooku.
W tym roku do "Lubiących to!" dołączyło ponad 200 nowych osób. Z tego powodu, by mieć z Wami jeszcze lepszy kontakt, postanowiłam założyć newsletter. 


Mam nadzieję, że spodoba Wam się zaproponowana przeze mnie forma, a w razie czego - przecież zawsze możecie się wypisać ;)

Do zapisu potrzebuję jedynie dwóch informacji - Waszych imion oraz adresów e-mail, które podacie
wypełniając poniższe pola. Następnie - po kliknięciu w przycisk wysyłki - pod adres podany w zgłoszeniu zostanie przesłany link potwierdzający w który należy kliknąć. Koniecznie sprawdźcie, czy wiadomość
z prośbą o akceptację nie trafiła do spamu!









Obiecuję, że nie będę codziennie zapychać Wam skrzynek mailami, ale zapewniam że wiadomości będą przychodzić regularnie. Oprócz aktualności związanych z moim blogiem będziecie otrzymywać garść inspiracji nie tylko z sieci. 

Pierwsza wysyłka jeszcze przed świętami! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz