22 listopada 2015

Łupy z Rossmanna - jesień 2015

Przez ostatnie tygodnie w Rossmannie trwała promocja podczas której mogłyśmy kupić kosmetyki do makijażu o 49 proc. taniej. 



Najbardziej czekałam na promocję z produktami do makijażu oczu - jak wiecie kupuję bardzo dużo maskar, ponieważ często zdarza mi się łączyć różne tusze do rzęs podczas makijażu. Jednak - jak na kobietę przystało - promocjami na kosmetyki do ust, paznokci a także podkłady itp. również nie pogardziłam.

Lakiery do paznokci

Pierwszy to Miss Sporty Clubbing Colours. Miałam już okazję stosować lakiery tej marki, zawsze wybieram te szybkoschnące. Wprawdzie z trwałością różnie bywa, ale kolor który wybrałam nadaje się do jednorazowych zastosowań, ponieważ nie będzie on pasować do wszystkich ubrań. Jeśli będzie gościć na moich paznokciach przez dwa dni pod rząd, to będzie święto. Za ogromny plus lakierów Miss Sporty uważam szeroki pędzelek - jak dla mnie ułatwia nakładanie produktu.


Drugi lakier to Lovely Luxure Girl. Do tej pory w przypadku tej marki miałam lakiery z linii Lovely Nude i Lovely Like a Gel. Seria Luxury Girl jak na razie jest limitowana. Lakier kupiłam ponieważ chciałam w końcu zrobić sobie bardziej matowy niż błyszczący manicure. Tu kolor już bardziej uniwersalny dla paznokci ;) Miałam już okazję go użyć i muszę przyznać, że schnie błyskawicznie.



Szminki do ust

O moich szminkach mogłabym zrobić osobny wpis. Podobnie jak w przypadku maskar mam ich bardzo dużo, często nieznacznie różnią się od siebie odcieniem lub efektem (np. połysk lub matowe). Wiem, że jestem w stanie ograniczyć się do posiadania dwóch szminek, ale podczas tego typu promocji ciężko mi zrezygnować z nowości w kosmetyczce.



Tym razem kupiłam kosmetyki znanych mi już marek, tylko w innych kolorach niż do tej pory. Jedna szminka od Miss Sporty w kolorze peachy kiss (052) wydaje mi się idealna na co dzień i do pracy. 



Druga marka to Wibo - zdecydowałam się na pomadkę Glossy Temptation w odcieniu nr 2 oraz Matte Intense w odcieniu nr 4. Druga linia pomadek Wibo jest mi już dobrze znana - rzeczywiście dają fajne matowe wykończenie a efekt i kolor utrzymują się na ustach bardzo długo.

Tusze do rzęs

Tego u mnie nigdy za wiele ;) Oczywiście musiałam zakupić moje dwie ulubione maskary - od Lovely i Wibo. Zdecydowałam się także przetestować dwa produkty od Miss Sporty skuszona promocją, kształtem szczoteczek a także opiniami które przeczytałam na forach internetowych. Co tu dużo pisać, zobaczcie same co mi przybyło:



Podkłady 

Takie produkty do makijażu jak podkłady, pudry, rozświetlacze czy róże najmniej mi się zużywają. A to dlatego, że nie nakładam zbyt wiele tego typu kosmetyków na twarz. Dlatego też zdecydowałam się kupić tylko dwa kremy BB z Miss Sporty - jeden matowy, drugi rozświetlający. 


Ten różowy miałam okazję już stosować, stwierdzam że krem jest całkiem przyzwoity. Jak dla mnie efekt jest zadowalający.




To tyle jeśli chodzi o relację z promocyjnych zakupów. Teraz nie pozostaje nic innego jak recenzować dla Was poszczególne produkty ;)

14 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że miss sporty ma tak ładnie opakowane te kremiki, osobiście nie przepadam za mascarą z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jedną z niewielu osób, którym ta maskara nie przypadła do gustu ;) Ja kupiłam ją dawno temu z ciekawości, bo trudno mi było uwierzyć że tani tusz robi taką furorę i... zakochałam się w tym produkcie ;)

      Usuń
  2. Daj znać jak sprawdzają się te kremy BB z Miss Sporty. Ja miałam nic nie kupować na tej promocji, ale siostra mnie skusiła na krem CC Bourjois więc to mój jedyny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozświetlający (opakowanie z różowym kolorem) już miałam. Szczerze to jest on średni - nie kryje jakoś super, ale jedynie nadaje lekkiego rozświetlenia na jakiś czas. Ale to dla mnie jest naprawdę OK - nie robię sobie jakiegoś mocnego kryjącego makijażu, nie należę też do osób szalejących z korektorem, fluidem, bronzerem i milionem innych produktów do konturowania, więc do szczęścia wystarczą mi delikatne kremy BB.

      Usuń
  3. Również poszalałam na promocjach. ;) całkowite odświeżenie kosmetyczki. ;) skusiłam się na podkład, bronzer, korektor, tusze, eyelinery, lakiery do paznokci. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie nie tyle odświeżenie co dopełnienie ;)

      Usuń
  4. Kurczę, nie widziałam tych kremów BB, na 100% bym je kupiła! :/

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One w regularnej sprzedaży mają całkiem przyzwoitą cenę.

      Usuń
  5. Fajne zakupy zapraszma do mnie u mnie również haul z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę zajrzeć bo lubię podglądać co inni kupili natych samych promocjach co ja

      Usuń
  6. Świetny kolor tej brzoskwiniowej pomadki. Muszę się za nią rozejrzeć bo tak jak piszesz kolor idealny na co dzień, a nigdy jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor świetny i sama pomadka tej firmy świetna

      Usuń
  7. Maskara Lovely Pump Up mój absolutny faworyt ! Super produkt w ekonomicznej cenie - Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podczas promocji to już w ogóle za śmieszne pieniądze można zdobyć.

      Usuń