18 października 2015

O mnie. Przypadkowo.

Jest niedziela, więc teoretycznie - po dłuższej przerwie - powinien w końcu pojawić się tu wpis z niedzielnymi poleceniami. Jednak tak się składa, że dziś mija rok odkąd na blogu pojawił się pierwszy wpis, a na dodatek już ponad 300 osób lubi mnie na Facebooku.



W związku z tym mam dla Was prezent - 30 przypadkowych faktów o mnie.Tak żebyśmy mogli się jeszcze lepiej poznać.

1. W Szkole Podstawowej byłam jedną z niewielu osób, które w mojej klasie nie nosiły okularów. I z tego powodu czułam się gorsza od innych dzieci

2. W 90% jestem w stanie odnaleźć i sprawdzić na Facebooku każdą nowo poznaną osobę. Często wystarczy, że znam imię i miejsca w których zamieszkiwała druga osoba. O ile niejeden pies wabi się Burek i niejeden Burek mieszka w budzie z czerwonym daszkiem, o tyle ja jestem w stanie odnaleźć tego właściwego. Być może wynika to ze specyfiki mojej pracy która czasem wymaga ode mnie dotarcia do właściwej osoby przy posiadaniu niewielkiej ilości informacji

3. Mam bardzo długie nogi, przez co czasem mam problem zmieścić się w niektórych miejscach (np. w autokarze gdy osoba siedząca przede mną postanowi rozłożyć sobie fotel i spać lub ciasnym kiblu)

4. Zawsze gadałam na lekcjach. W drugiej klasie liceum zostałam nawet za to przesadzona do jednej z pierwszych ławek

5. Jako pięcioletnia dziewczynka pokochałam.... kury. Miałam nawet swoją własną, nazywała się Pipi i udało mi się ją wytresować. Po powrocie ze szpitala, po zabiegu usunięcia migdałka, zjadłam pyszny rosołek. Okazało się, że został zrobiony z Pipi. Później przez kilkanaście lat ostro protestowałam, gdy trzeba było zjeść coś drobiowego

6. Kocham też koty. Obecnie mam dwie czarne kotki i bez problemu potrafię odróżnić je nawet z daleka

7. Gdy wyjeżdżam gdzieś na kilka dni to zawsze prędzej czy później doczepi się do mnie jakiś kot

8. Podczas podróży spływa na mnie jakiś dar ściągania na siebie dziwnych przygód. Ale to raczej temat na osobny wpis

9. Nie mam drugiego imienia, a Izabelą zostałam dlatego, że ulubiona lektura moich rodziców to "Lalka"

10. Niezwykle pozytywne emocje wzbudza we mnie wszystko co związane z Włochami, Hiszpanią i Portugalią. Gdyby ktoś kazał mi wskazać idealne miejsca do życia dla mnie, to wymieniłabym właśnie te kraje - ze względu na piękno ich przyrody i architektury, smaczną kuchnię, cieplejsze dni i to co najważniejsze, czyli mentalność zamieszkujących je ludzi

11. Poza Wigilią praktycznie nie jadam grzybów. I nie chodzi o to, że ich nie lubię - po prostu nie czuję ich smaku

12. Uwielbiam smak pomidorów. Czy to świeżych, czy to w formie ketchupu, sosu pomidorowego czy zupy pomidorowej

13. Jestem wielką miłośniczką serów. Szczególnie camembert i oscypków

14. Im wyższa temperatura, tym lepiej mi się funkcjonuje. Zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest lato. Poza tym jestem strasznym zmarzluchem. Od października do kwietnia sypiam w skarpetkach

15. Lubię grzane piwo z goździkami i miodem. Niezależnie od pory roku

16. Mam pewne - zdaniem wielu dziwne - upodobanie kulinarne: twarożek zawsze posypuję obficie wegetą

17. Przez 3 lata gimnazjum uczyłam się francuskiego, ale nie jestem w stanie dogadać się w tym języku. Podczas tegorocznych wakacji wypowiedziałam chyba więcej słów w języku serbskim niż przez te wspomniane 3 lata nauki w języku francuskim

18. Przez wiele lat namiętnie oglądałam latynoamerykańskie telenowele

19. Bardzo podoba mi się praca kierowcy autokaru. Jeśli mam możliwość wybrania sobie miejsca, to zawsze pcham się jak najbliżej przodu by mieć widok na przednią szybę i widzieć tyle co kierowca

20. "Diabeł ubiera się u Prady" to chyba najczęściej oglądany przeze mnie film


21. Mój ulubiony pisarz to Carlos Ruiz Zafon. Właściwie to mam obsesję na punkcie jego książek do tego stopnia, że potrafię zamówić je jeszcze w przedsprzedaży

22. Nie uprawiam żadnych sportów zimowych. Jeszcze nikomu nie udało się mnie namówić na narty, snowboard czy nawet łyżwy. Mój opór wynika głównie z tego, że zimą nie lubię zbyt długo przebywać na zewnątrz

23. Uwielbiam rejsy. Płynąc jachtem, statkiem łodzią, czymkolwiek, zawsze wychylam się za burtę. Wprawdzie (już) nie mam choroby lokomocyjnej, ale podróże drogą wodną znoszę o wiele lepiej niż lądową

24. Jeszcze nigdy w życiu nie leciałam samolotem, zawsze wszystko składało się tak, że swoje podróże odbywałam autokarem

25. W gimnazjum chodziłam na oazę, dwa razy spędziłam wakacje na wyjazdowych rekolekcjach a na swoim Bierzmowaniu śpiewałam psalm. Jednak niewiele brakowało, a nie poszłabym z moim rocznikiem do Bierzmowania - nie podpisałam deklaracji o zachowaniu abstynencji do osiemnastego roku życia, namówiłam kilka osób by postąpiły tak jak ja, a z reszty osób które podpisały naśmiewałam się i nazywałam ich hipokrytami

26. Jestem wokalnym beztalenciem. Ale nie przeszkodziło mi to w śpiewaniu psalmu na własnym Bierzmowaniu i zdobywaniu wyróżnień podczas różnych konkursów wokalnych na które jeździliśmy z moją klasą z gimnazjum tylko po to, by nie być na lekcjach

27. Uwielbiam róże i tulipany w kolorze żółtym

28. Jestem jedynaczką. Jednak przez wiele lat marzyłam, by mieć starsze rodzeństwo

29.  O wiele pewniej czuję się prowadząc samochód na trasie, niż bawiąc się w manewry na mieście... szczególnie w manewry parkowania tyłem... Nie pomógł mi nawet fakt, że mój tata jest zawodowym kierowcą. To, że kiedyś spotykałam się z instruktorem nauki jazdy też mi nie pomogło

30. Jedyne choroby zakaźnie jakie miałam to świnka i ospa. Ta pierwsza w wieku 7 lat, ta druga w wieku 23 lat. Zaraziłam się pijąc w kinie piwo z jednej puszki z kolegą. U niego ospa pojawiła się 4 dni po filmie. U mnie po dopiero po 3 miesiącach

3 komentarze:

  1. Fajnie jest się czegoś o Tobie dowiedzieć :) Zainteresował mnie punkt 19. Według mnie, to kierowca autokaru nie ma lekkiego życia podczas jakiejś wycieczki. na przykład jak prowadzi autokar pełen kibiców, lub młodzieży. Nie trzeba tłumaczyć, ze to jest wtedy jedno wielkie piekło, ale jak kto już lubi :)
    Pozdrawiam Kuba + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrawiam kociarę - też jestem kociarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne fakty. Też bym chciała się takimi podzielić :D
    http://lonely-girl-tay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń