12 sierpnia 2015

Za dużo szczęścia, za mało dni

Czy słyszeliście o wyzwaniu #100HappyDays ? Jeśli nie wiecie o co chodzi, koniecznie przeczytajcie ten wpis do końca i również je podejmijcie. I to jak najszybciej!



Mam nadzieję, że dzięki niemu w Waszym życiu - podobnie jak w moim - nastąpi wiele pozytywnych zmian.

Idea tego wyzwania jest bardzo prosta - przez 100 dni w mediach społecznościowych zamieszczacie posty uwieczniające Wasze szczęśliwe chwile. Wpisy te oznaczacie głównym hashtagiem #100HappyDays , dodatkowo możecie wprowadzić własne. Ja swoje szczęśliwe posty zamieszczałam na Instagramie tagując je w następujący sposób: #100HappyDays (tag główny) #HappyDayX (w miejscu X wstawiałam numer dnia, np #HappyDay13 ) #HappyCaramella1987 (happy + mój login na Instagramie).


Początkowo zastanawiałam się czy wytrwam w dokumentowaniu szczęścia przez aż sto dni. Dziś widzę, że to tylko 100 dni. Gdybym się uparła, już dawno zakończyłabym to wyzwanie, problem jednak w tym, że... nie chcę jeszcze kończyć!



Nie chodzi tu o wielkie wydarzenia, jednak o dostrzeganie szczęścia w naszej codzienności. Początkowo takie posty mogą wydawać się wymuszone, z czasem jednak zauważymy jak wiele radości dają nam chwile mające miejsce w pozornej szarości dnia.

Jak wiadomo, szczęśliwym ludziom żyje się lepiej - chociażby dlatego, że nasze nastawienie do świata jest bardziej pozytywne. Problem tkwi jednak w tym, że nie zawsze potrafimy zauważyć szczęście, które właśnie przeżywamy. Biorąc udział w tym wyzwaniu nie mamy wyjścia - musimy widzieć nasze szczęście :) A podążanie na Instagramie za hashtagiem #100HappyDays i podglądanie szczęśliwych chwil innych osób działa niezwykle motywacyjnie.

Mam nadzieję, że choć trochę zainteresowałam Was tym wyzwaniem i że już wkrótce na Waszych instagramowych profilach znajdę szczęśliwe posty ;) Po zakończeniu akcji u siebie możecie stworzyć sobie kolaż ze zdjęciami a następnie wydrukować, by codziennie móc spojrzeć na swoje radosne momenty.

4 komentarze:

  1. To wyzwanie mi się podoba! Podejmuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę się za to! Od dziś wrzucam na insta ^^
    Zapraszam także do siebie: http://nikt-istotny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń