26 lipca 2015

Słowo na niedzielę cz. 11

Dwa tygodnie temu otrzymałam komentarz, który zmobilizował mnie do pilnowania, by posty z serii  #SłowoNaNiedzielę pojawiały się regularniej. W ubiegły weekend nie udało mi się nic dla Was przygotować, mam jednak nadzieję, że dzisiejsze polecenia zrekompensują Wam tygodniową przerwę.

Zapraszam do lektury!

Blogi

Youtube 
  • Jeśli jesteście aktywne fizycznie i macie długie i gęste włosy, koniecznie obejrzyjcie filmik o fryzurach na siłownię. Opinie na temat takich uczesań są podzielone - wielokrotnie spotkałam się z komentarzami, że z fryzura na siłownię ma taki sens jak makijaż na basen. Jednak posiadaczki długich, grubych i gęstych włosów na pewno nie zgodzą się z tym stwierdzeniem, a sama po sobie wiem że takie włosy przy pewnej długości nawet w zwykłym kucyku zaczynają trochę przeszkadzać
  • Postanowiłam spróbować masażu twarzy. I znalazłam ten filmik. Koniecznie zajrzyjcie i spróbujcie. Ja do masażu używam masła kawowego, o którym już Wam pisałam
  • Sama nie wiem co o tym myśleć.... czy powiedzieć "Polak potrafi" czy jednak uznać to za jakiś żart. Ale musiałam Wam to pokazać..... czesanie odkurzaczem.  

Instagram

W tym przypadku pojawia się pewien problem.... jest tyle profili na Instagramie, którymi chciałabym się z Wami podzielić (i każdego dnia przybywają kolejne które w jakiś sposób mnie inspirują), że chyba musiałabym zacząć robić specjalne wpisy na temat samego Instagrama. No ale cóż.... coś wybrać dla Was trzeba ;)
  • @girlyexercises - znajdziecie tu wiele propozycji fajnych ćwiczeń, które możecie wykonywać w klubie, w domu i na zewnątrz
  • @manuellarangel - profil uroczej i niezwykle pozytywnej trenerki. Przeglądając jej profil zwróćcie uwagę na niezwykle ciekawe ćwiczenia na plaży, które można wykonać wspólnie z przyjaciółką 
  • @thesimplecottage - po prostu jest tu pięknie! Musicie zajrzeć i zobaczyć te wnętrza i krajobrazy!


To tyle na dziś jeśli chodzi o polecenia ;) Oczywiście zapraszam Was także do śledzenia mnie na Instagramie - @caramella1987 i Facebooku - FajnaSprawa.


3 komentarze:

  1. Instagramy z ćwiczeniem i mnóstwem motywów drewnianych - mnie urzekły!

    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tego typu profile zachwycają ;) mam ich sporo w obserwacjach, więc będę mieć dla Was dużo takich poleceń w kolejnych wpisach cyklu ;) Myślę też nad wpisem o motywujących mnie fitnessowych kontach, m.in. na IG ;)

      Usuń