12 lipca 2015

Słowo na niedzielę cz. 10

Ten tydzień upłynął mi pod znakiem wyszukiwania wielu inspiracji w Internecie, czego namiastkę mogliście zobaczyć we wtorek w "urlopowym" wpisie. Dziś mam dla Was trochę innych inspiracji, nie tylko wakacyjnych.


Miłego czytania i oglądania!
Teksty:
  • Pozostając w wakacyjnym klimacie polecam tekst, który daje odpowiedź na pytanie, które wielu z nas zapewne zadaje sobie przed wyjazdem: Jakie produkty spożywcze zabrać w podróż?
  • Kawa rozpuszczalna czy mielona? O zaletach i wadach każdej z nich pisze Katsuumi
  • 5 porad Jak przygotować ciało do bikini. Wprawdzie tekst ten niczego nowego nie wnosi, ale warto zerknąć żeby sprawdzić, czy aby czasem nie zapomniałyśmy o którymś oczywistym kroku ;)
Youtube:
Instagram:
  • Jedzenie, moda i kosmetyki - czyli tematyka dominująca na wielu instagramowych kontach. Jednym z nich jest @hellooctoberxo 
  • Wszyscy dobrze wiemy, jaka opinia krąży na temat urody Niemek. Dlatego też czasem szukam w sieci profili niemieckojęzycznych blogerek, które skupiają się m.in. na tematyce urodowej (tak z ciekawości, być może odrobiny złośliwości oraz ze względu na chęć popracowania nad moim niemieckim). I tym sposobem trafiłam do @l_ki_ Piękno jest pojęciem względnym, ale jak na Niemkę to dziewczyna wydaje się ładna ;)
  • Jesteście spragnieni pięknych, włoskich widoków? To zaobserwujcie profil @vacanzeinpuglia ;)




Coś mojego ;)

Skoro jestem przy poleceniach, to.... polecam również siebie ;) A konkretnie moje profile:

Udanej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. Prawda, ja też uprawiam dużo sportu i faktycznie używki nie są wskazane. Aczkolwiek bardziej "uciążliwe" są efekty po alkoholu i one mogą naprawdę pogarszać wydolność, stan mięśni itp. Kofeina chyba nie robi organizmowi aż tyle krzywdy :)

    Bardzo mi miło, że umieściłaś w swoim poście także link do mnie, doceniam i cieszę się, że artykuł się podobał. Pozagladam z przyjemnością na pozostałe - ten o jedzeniu w podróży przyda mi się, bo we wtorek wyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że podobają się polecenia ;) Ja co wyjazd zawsze mam dylemat jakie jedzenie zabrać ;) pod koniec lipca jadę do Wisły i muszę pożyć tam trochę oszczędniej dlatego myę że najlepiej wziąć więcej swojego jedzenia. I znalazłam tego linka ;)

      Usuń
  2. ◕‿◕ Fajna seria i pomysł na nazwę - Słowo na niedzielę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś brak mi regularności z pisaniem postów w ramach tej serii. Ale dzięki takim komentarzom mam ochotę się poprawić ;)

      Usuń
  3. Jak przygotować ciało do bikini- drogie Panie wystarczy ćwiczyć! :D
    Co do urody niemek- szczerze mówiąc, nie znam osobiscie (a ogolem jest ich sporo) żadnej ładnej. Za to Niemki w połowie wspominam jako na serio piękne dziewczęta. <3
    zaobserwuje i będę wpadac częściej. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia ćwiczeniami, ale dochodzi jeszcze kwestia pielęgnacji typu peelingi czy nawilżanie ;)
      Bardzo mi miło, również chętnie Cię odwiedzę ;)

      Usuń