14 lipca 2015

Lipcowe zakupy u Franciszka + kalendarzyk dla Was

Jeśli śledzicie mnie na Facebooku to wiecie, że dziś w Mydlarni u Franciszka można było zrobić zakupy z 15 proc. upustem.



Jako miłośniczka naturalnych kosmetyków nie mogłam odpuścić tej okazji i udałam się na małe zakupy. Jeśli ciekawi Was w co się zaopatrzyłam, zapraszam do dalszej części wpisu.


  • Masło kawowe o którym już Wam pisałam. Wprawdzie pierwszego opakowania nie wykończyłam, stosuję regularnie i dna wciąż nie widać, ale jest to produkt, który w sklepie w moim mieście bardzo szybko znika z półki i często jest na brakach. Z tego powodu postanowiłam kupić jedno opakowanie na zapas. Więcej o maśle kawowym możecie przeczytać tutaj.
  • Olej z nasion malin, o którym słyszałam wiele dobrego i który równie szybko znika z półek naszej Mydlarni. Do jego zakupu zachęciła mnie informacja, że pełni funkcję naturalnego filtra przeciwsłonecznego, jest lekki i szybko się wchłania. Będzie więc idealny na urlop! (Na który - jak już wiecie - jeszcze trochę muszę poczekać :P). Więcej o oleju z nasion malin możecie przeczytać tutaj.
  • Mentolowe kostki do stóp. Kupiłam je po raz kolejny, uwielbiam ten produkt ze względu na niesamowitą świeżość i działanie orzeźwiające dla stóp. Są świetne do porannego i wieczornego pedicure'u. Więcej o kostce możecie przeczytać tutaj.
  • Peelingi cukrowe na wagę - jeden kawowy, drugi żurawinowy. Jak już wiecie, peeling kawowy często robię sobie sama w domu, jednak imieniny Franciszka i związane z nimi rabaty są dobrą okazją, by pozwolić sobie na zakup gotowego produktu. Więcej o peelingach możecie przeczytać tutaj oraz tutaj.

Chciałam dokupić sobie jeszcze jedno opakowanie oleju kokosowego oraz większe opakowanie masła karite, o obu produktach już kiedyś pisałam Wam na blogu. Niestety były na brakach :(

Jeśli interesują Was kosmetyki naturalne z Mydlarni u Franciszka i chcielibyście coś upolować taniej, to kolejne rabaty już 25 lipca. Wystarczy przyjść do sklepu ze specjalnym kalendarzykiem (przy pierwszy lepszych zakupach poproście o niego dziewczyny w Mydlarni do której chodzicie lub pobierzcie udostępnione poniżej zdjęcie i wydrukujcie - jest to grafika pobrana z facebookowego profilu Mydlarni u Franciszka) 
Liczę, że po 25 lipca znajdę na Waszych blogach relację z zakupów ;)

6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Zaciekawiłaś mnie tym masłem kakaowym. A w jakich miastach jest ta mydlarnia? Bo z chcecie dowiedziałbym ten sklep ;-) Pozdrawiam, Julia style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na stronę ufranciszka.p. i tam znajdziesz zakładkę z mapką i adresami ich sklepów. Można też robić zakupy w ich sklepie internetowym ale to nie to samo - prawdziwa przyjemność to wziąć jakiś ich kosmetyk do ręki i go poczuć ;)

      Usuń
  2. Olej z nasion malin też muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go pierwszy raz w życiu, ale czytałam i słyszałam wiele dobrego na jego temat. Bardzo cieszę się że dziś go upolowałam bo u mnie w MuF zawsze jest go mało i szybko się rozchodzi.

      Usuń
  3. a taki kalendarzyk to skąd wziąć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poprosić o niego w najbliższej Mydlarni u Franciszka, albo zapisać sobie grafikę którą udostępniłam na samym dole wpisu i wydrukować - z tego co się orientuję, to uznają taką wersję w sklepach (przynajmniej u nas ;) ).

      Usuń