7 czerwca 2015

Słowo na niedzielę cz.8 - wedding time

Jest niedziela, więc mam dla Was kolejną porcję poleceń. Zapraszam!

Ponieważ w sobotę bawiłam się na weselu koleżanki i poszukiwałam różnych inspiracji, postanowiłam podzielić się nimi z Wami. Dlatego tym razem będzie trochę inaczej ;)

Zacznijmy od prezentu

Obecnie popularne jest wręczanie nowożeńcom koperty z pieniędzmi, ja jednak jestem zwolenniczką darowania prezentów. Czy to ślub, chrzest, komunia czy jakaś inna okazja, uważam że dawanie pieniędzy to wybór najprostszej drogi. A ja zawsze chcę podarować komuś coś, co będzie mu mnie przypominać. Coś, co będzie dla drugiej osoby sygnałem, że wysiliłam się by coś znaleźć. Jeśli macie podobne podejście do mojego, to zapraszam do odwiedzenia poniższych stron:
  • Zestawy prezentowe firmy NEST
  • spersonalizowana pierwsza strona gazety z informacją o ślubie to ciekawa propozycja jako dodatek do prezentu lub podarunek dla pary młodej w przypadku, gdy nie idziemy na wesele tylko na samą uroczystość w Kościele. Taka okładka to również ciekawa propozycja na prezent jaki nowożeńcy dają rodzicom czy świadkom
  • Pomysły na nietypowe, bo ekstremalne prezenty dla nowożeńców. Propozycje niezwykle oryginalne. Czy ktoś z Was wpadł kiedyś na pomysł, by zafundować świeżo upieczonym małżonkom lot balonem lub przejazd samochodem rajdowym? 
  • Romantyczne prezenty, takie jak karnet na weekendowy pobyt w SPA czy otwarty bilet na jakąś wycieczkę (taki, by nowożeńcy mogli wykorzystać go w dogodnym terminie)
  • Haftowane ręczniki. Oferuje je wiele firm, głównie w ramach sprzedaży online. Na ręcznikach jest haft z dedykacją, a całość najczęściej zapakowana w celofan i ozdobny kosz lub uformowana na kształt tortu. Uważam, że to bardzo fajny pomysł na podarunek ślubny oraz na jubileusz. 

Przygotujmy się....

...czyli zadbajmy o makijaż, fryzurę i sukienkę. W przypadku ubioru rzucam Wam inspiracje nr 1i nr 2 znalezione na zszywka.pl. Jeśli chodzi o mnie, to najbardziej lubię delikatnie rozkloszowane sukienki oraz te wykonane z koronki. Jeśli nie macie pomysłu na uczesanie z pomocą przyjdzie Wam Cinthia Truong, która na swoim kanale YT prezentuje różne piękne uczesania, które okazują się proste w samodzielnym wykonaniu. Ja zdecydowałam się na delikatne loki, ponieważ moje włosy są dość gęste i ciężkie przez co utrzymanie fryzury przez całą zabawę mogłoby być trudne ;) Początkowo nastawiłam się na loki metodą sześciu pasm, jednak w moim przypadku każde z tych 6 pasm musiałam podzielić na kolejne 2-3, żeby wyszedł jakiś efekt ;) Inspiracjami do wykonania makijażu były dla mnie posty na blogu makijażowo - za to złoto na powiece i delikatne przydymienie oka, marsowelove - ze względu na naturalny, świeży wygląd oraz film instruktażowy na snobka.pl dotyczący szybkiego makijażu ślubnego i wieczorowego.




Mam nadzieję, że spodobała się Wam taka forma wpisu w ramach cyklu #SłowoNaNiedzielę. 
Przyznaję, że wpis tworzyłam na raty, podczas poszukiwań inspiracji w ciągu minionego tygodnia.
Sama na pewno będę do niego wracać w przypadku fryzur, nie tylko na wesela ;) Wiele osób dziwi się, że mając długie, gęste włosy ograniczam się do dwóch uczesań - albo noszę kocyka, albo rozpuszczone. Od czasu do czasu zdarza mi się zrobić koka. Mając pod ręką tyle inspiracji (chociażby od samej Cinthi Truong) muszę troszkę poeksperymentować, póki jeszcze mam te lata, w których wypada :P


1 komentarz:

  1. Mam ochotę pójść na wesele, ale prędzej chyba zorganizuję własne. Nikt ze znajomych nie chce brać ślubu. :)

    OdpowiedzUsuń