21 czerwca 2015

Słowo na niedzielę cz. 9

Jest niedziela, więc mam dla Was kolejną porcję inspiracji.

Blogi 

  • Pisałam Wam już o zaletach masła karite, od pewnego czasu zaczęłam też regularnie używać oleju kokosowego - kolejnego produktu który z powodzeniem zastępuje mi kilka kosmetyków. Zanim jednak sama Wam napiszę coś więcej na jego temat, zajrzyjcie do Katsuumi, która pisze jak wykorzystać olej kokosowy
  • Powoli zaczyna się okres urlopowy, więc jeśli wyjeżdżacie, koniecznie zajrzyjcie na bloga Alabasterfox gdzie czeka na Was tekst o tym, jak zaplanować zagraniczny wyjazd
  • Polecam Wam także krótki, ale bardzo przyjemny tekst Kasi na temat prawdy
  • Na pewno przynajmniej raz w życiu odwiedziliście Wyrwane z kontekstu. Mam nadzieję, że nie przegapiliście tekstu o tym, czego nie potrzebujecie w swoim związku. Tekst dający do myślenia zarówno tym, którzy są w związkach jak i dochodzą bądź doszli do siebie po rozstaniu. 


Instagram 
  • Jeśli chcecie pooglądać ładne wnętrza, zdjęcia jedzonka lub trochę stylizacji zajrzyjcie do @annawii 
  • Jeśli w czerwcu podobnie jak ja najbardziej skupiacie się na swoich nogach i pośladkach to polecam Wam podpatrzyć kilka ćwiczeń u @legexercises oraz @buttexercises. 
  • Zajrzyjcie też na profil @lifestylebyl, gdzie - moim zdaniem - można znaleźć wiele inspirujących zdjęć
  • Do mnie też możecie zaglądać - @caramella1987

3 komentarze:

  1. Mimo że upłynęło już trochę czasu, pięknie Ci dziękuję za polecenie, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) I również dziękuję - wpis przydał się podczas planowania wyjazdu ;)

      Usuń