10 czerwca 2015

Blog Liebster Award

Dziś mam dla Was odpowiedzi na 11 pytań zadanych mi przez Milenę prowadzącą bloga Woman's point of view. Początkowo, jeszcze na samym początku blogowania, podchodziłam bardzo sceptycznie do tej akcji/ zabawy. Jednak w końcu się do niej przekonałam, akurat przy nominacji od Mileny.



No to zaczynamy ;)

Co sprawia, że jesteś szczęśliwy (o ile jesteś :))?

Jestem szczęśliwa, śmiało mogę zaliczyć się do osób z pozytywnym nastawieniem do świata. Nie ma konkretnego czynnika, który sprawia że jestem szczęśliwa, bo wierzę, że to każdy z nas jest kowalem swojego szczęścia i to, jak się czuję nie zależy od innych osób czy przedmiotów. W ogromnej mierze moje szczęście jest zasługą mojego podejścia.

Kto lub co jest w Twoim życiu najważniejsze?

Ja. Może brzmi to egoistycznie, ale już pisałam o tym na blogu - gdybym ceniła innych ponad siebie, to już dawno temu podpisałabym oświadczenie woli oddania organów i poszła się zabić pod drzwiami izby przyjęć, żeby lekarze zdążyli pobrać narządy na czas. Oczywiście inni ludzie są dla mnie ważni, ale po paru doświadczeniach życiowych nie poświęcam się dla innych tak jak kiedyś, kierując się zasadą "Zrób komuś wygodę, to sobie szkodę". Żyję swoim życiem, ponoszę konsekwencje podejmowanych decyzji, jak każdy człowiek mam swoje potrzeby, uczucia i pragnienia, więc nie widzę powodu by spychać siebie na drugi tor. Jeśli chodzi o innych ludzi to niezwykle ważna jest dla mnie moja rodzina, cenię sobie również moich przyjaciół na których zawsze mogę liczyć a oni na mnie (niczego od siebie nie oczekujemy, a jednak dajemy sobie wzajemnie bardzo wiele i chyba to jest klucz do sukcesu niektórych relacji ;) ).

Jak lubisz spędzać wolny czas?

Naprawdę różnie. Są takie momenty, gdy lubię zaszaleć w klubie z grupą znajomych, są też takie dni kiedy mam ochotę pobyć sama ze sobą, poczytać jakąś książkę lub zrobić sobie domowe, relaksujące SPA. Cenię sobie obecność sportu w moim życiu, kiedyś była to forma spędzania wolnego czasu, obecnie aktywność fizyczna jest stałym elementem mojej codzienności, więc nie wiem czy jeszcze mogę traktować treningi jako spędzanie wolnego czasu ;)

Jakiej muzyki słuchasz (może jakiś ulubiony zespół, wokalista, piosenka?)?

Nie mam jakoś specjalnie określonego gustu muzycznego. Piosenka musi mi po prostu wpaść w ucho. Jestem w stanie słuchać wszystkiego, za wyjątkiem techno, czyli typowej łupanki.

Osoba, którą cenisz, podziwiasz, jest dla Ciebie wzorem do naśladowania, to...

Staram się nikogo nie naśladować, co najwyżej inspirować się czyimś sposobem bycia. W życiu po prostu obserwuję ludzi których spotykam i od każdego z nich staram się nauczyć czegoś, co jakoś wpłynie na moje życie. Bardzo cenię sobie osoby z mojej bliskiej rodziny, o czym już wspominałam, jednak w niczym ich nie naśladuję, ponieważ rodzice wychowując mnie wpajali mi od małego, że JA to JA, a nie czyjaś kopia.

Czego w życiu Ci brak?

Pominę to pytanie, ponieważ nie patrzę na moje życie z perspektywy tego, czego mi brakuje, lecz z perspektywy tego co mam, co udało mi się osiągnąć.

Jaki jest Twój największy sukces?

Większość tego, co udało mi się osiągnąć, zawdzięczam tylko i wyłącznie sobie. Nie należę do osób, którym rodzice załatwili posadkę bo znali prezesa, nie należę do osób które dostały pracę w jakiejś spółce tylko dlatego, że zapisały się do partii itp. Sama zapracowałam na swoje wykształcenie, zaczynając studia dzienne w dużej części uniezależniłam się finansowo od rodziców, na studia zaoczne też sama odłożyłam. Nikt mi niczego nie podłożył pod nos na tacy, a moje obecne zajęcie wiąże się z tym, co zawsze mnie pociągało. Nie rozczulam się nad sobą powtarzając "Bo inni mieli łatwiej", lecz jestem dumna z tego, co potrafiłam (i potrafię) sama osiągnąć.

Co daje Ci pisanie bloga?

Blogowanie pozwala mi na publikowanie tego, co chcę. Dzięki pisaniu bloga mogę podzielić się swoimi przemyśleniami, doświadczeniami, obserwacjami (itp.) z innymi ludźmi. Na co dzień pracuję w gazecie, jednak ma ona swój zakres tematyczny. Blogując tworzę miejsce o którego tematyce decyduję ja i w którym mogę pisać po swojemu o wszystkim, co mi się podoba. Ogólnie nie wyobrażam sobie mojego życia bez pisania, więc założenie bloga było kwestią czasu. Kiedyś udzielałam się w blogosferze jako komentator ulubionych blogów, jednak w końcu zapragnęłam czegoś więcej.

Co Cię denerwuje/drażni?

Trochę tego jest i o tym, co mnie denerwuje mogłabym śmiało stworzyć oddzielny wpis. I chyba tak zrobię, a odpowiadając na to pytanie postaram się streścić. Przede wszystkim denerwują mnie osoby, które wtrącają się w moje życie zamiast zajmować się własnym, zawsze mając coś do powiedzenia, nawet przy błahych sytuacjach.

Co zabrałbyś na bezludną wyspę? 

Hantle i coś do pisania. 

Moim uzależnieniem jest...

życie ;)




 Niestety ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na nowe poszukiwania w blogosferze, więc... nominuję każdego chętnego ;) Odpowiedzcie u siebie na te same pytania, na które odpowiadałam ja.

2 komentarze: