11 maja 2015

Powrót pomarańczowej energii

Wpis powstał przy współpracy z marką Le Petit Marseillais od której otrzymałam do przetestowania kosmetyki jako #AmbasadorkaLPM



Witajcie kochani! 
W końcu mam dla Was recenzję jednego z produktów otrzymanych w ramach kampanii marki Le Petit Marseillais. Żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu pomarańczy i grejpfruta przywołał u mnie niezwykle miłe wspomnienia sprzed lat. Jeśli jesteście ciekawi jakie - zapraszam na dalszą część wpisu!
Kilka lat temu, będąc we Włoszech wybrałam się na kosmetyczne zakupy. Sprezentowałam sobie wtedy pięknie pachnący żel pod prysznic. Miał fajną konsystencję, był bardzo wydajny ale mimo że mocno się pienił bez problemu zmywał się ze skóry. Stosowałam go zarówno jako żel pod prysznic, jak i płyn do kąpieli bo miał przepiękny, pobudzający zapach - soczystych pomarańczy. Przez długi czas próbowałam zakupić w Polsce coś podobnego, jednak wszystkie pomarańczowe żele pod prysznic jakie trafiły w moje ręce w ogóle nie przypominały mojego ulubieńca. 


Zostając ambasadorką marki Le Petit Marseillais otrzymałam do przetestowania żele pachnące cytrusami. I jak wielkie było moje zaskoczenie, gdy odkryłam że jeden z nich pachnie identycznie jak pomarańczowy Vidal zakupiony w Bolonii! 

Duża butelka żelu pod prysznic i do kąpieli bardzo mnie cieszy, bo oznacza to, że zapach zostanie ze mną na bardzo długo. Oryginalne opakowanie stoi w mojej łazience, ale trochę produktu odlałam do mniejszej buteleczki by móc zabierać ze sobą na siłownię. Swoją drogą - po wysiłku fizycznym cytrusowy zapach pod prysznicem świetnie ożywia ;)



Gdyby ktoś przelał zawartość oryginalnego opakowania do innej butelki i kazał mi zgadnąć po kąpieli co to za produkt, strzeliłabym bez zastanowienia, że to mój ulubiony pomarańczowy Vidal. Sugerowałby mi to nie tylko zapach (zdecydowanie przeważa pomarańcza, grejpfrut nie jest tak mocno wyczuwalny), lecz działanie - kosmetyk jest bardzo wydajny, świetnie się pieni, jego niewielką ilością można umyć całe ciało. Zastosowany jako płyn do kąpieli również tworzy wielką pianę i nadaje wodzie wspaniały, orzeźwiający zapach. I w moim przypadku wzbudza wiele wspomnień - przypomina mi włoskie uliczki, lato i wiele beztroskich chwil. Jeśli tak pachnie również Prowansja to mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to miejsce. Poza tym żel nie podrażnia skóry i dodaje dużo energii na resztę dnia. Jeśli mam ocenić działanie odświeżające i nawilżające, to to pierwsze jest zdecydowanie lepsze - odświeżenie czuje się już podczas kąpieli i zostaje ono na dłużej, natomiast jeśli chodzi o nawilżenie to jest ono naprawdę bardzo delikatne. 







UWAGA PROMOCJA! 




Jeśli chciałybyście przetestować recenzowany żel w tym miesiącu macie okazję zrobić to za niższą cenę. W sklepach Kaufland, Auchan, Dayli oraz Drogeriach Natura, Superpharm, Hebe, Tesco i Rossmann trwają właśnie majowe promocje na wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais. 

9 komentarzy:

  1. Też testuję. Mnie cytrynowy żel zauroczył dużo bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynowego jeszcze nie używałam, jedynie powąchałam. Nie wiem jak pod prysznicem, ale wąchany z buteleczki wydaje mi się bardzo ostry.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podejrzewam że to jakaś nowość którą dopiero testujemy jako ambasadorki, ponieważ też nie spotkałam się z tym zapachem w żadnej drogerii.

      Usuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam okazji tego używać...
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zostania testerką ;) mnie kosmetyki tej firmy bardzo odpowiadają ;) zapraszam też do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzę z myślą o zakupie czegoś tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz masz okazję załapać się na majową promocję i kupić taniej ;) A sama organizuję konkurs/ rozdanie w którym mam do oddania kilka saszetek kosmetyków tej marki oraz kartę z hasłem, dzięki któremu można mieć pierwszeństwo w kolejnej kampanii marki ;)

      Usuń
  6. Zapach musi być przepiękny. Zwłaszcza na gorące, letnie dni.

    OdpowiedzUsuń