12 maja 2015

[KONKURS!] Zapraszam Was pod prysznic

Witajcie!
Jako #AmbasadorkaLPM pragnę podzielić się z Wami możliwością odkrycia Prowansji we własnej łazience oraz zachęcić Was do spróbowania swoich sił w rekrutacji do kolejnej kampanii marki Le Petit Marseillais.
Dlatego przygotowałam dla Was mały konkurs.

Zamierzam nagrodzić 2 osoby.

Co możecie wygrać? 

Każda zwyciężczyni otrzyma ode mnie 8 próbek kosmetyków Le Petit Marseillais (4 saszetki kremowego żelu pod prysznic i 4 saszetki nawilżającego mleczka do ciała) oraz kartę, która pomoże jej zostać ambasadorką kolejnej akcji.


Warunki konkursu

Żeby wygrać należy:
  • napisać pod tym postem komentarz, w którym wyrazi się chęć otrzymania próbek i karty
  • zaobserwować mojego bloga (w komentarzu należy wpisać pod jakim nickiem mnie obserwujecie lub - w przypadku obserwacji z imiennego konta - podać imię i pierwsze dwie litery nazwiska)
  •  polubić mój profil na Facebooku (w komentarzu należy wpisać swoje imię i dwie pierwsze litery nazwiska)
przykładowy komentarz: "Chcę wziąć udział  w konkursie i  otrzymać próbki wraz z kartą, obserwuję Cię jako Izabela Mi...., lubię Twój profil na FB jako Izabela Mi......"

Wszystkie zgłoszenia zapiszę na osobnych karteczkach i w drodze losowania wyłonię 2 dziewczyny, które zaproszę do poznania świata kosmetyków Le Petit Marseillais.

5 komentarzy:

  1. Chcę wziąć udział w konkursie i otrzymać próbki wraz z kartą, obserwuję Cię jako Anna Du, lubię Twój profi na FB jako Anna Du.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, proszę napisz do mnie na maila (miszczyk.izabela@gmail.com) informację z danymi do wysyłki ;)

      Usuń
  2. Hej !
    Masz fajny blog. Co powiesz na wspólną obserwacje ? Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, jeśli naprawdę podoba Ci się mój blog to bardzo się cieszę - każdy komentarz tego typu jest dla mnie motywacyjny.

      Usuń
  3. Ja już dostałam próbki, ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń