26 kwietnia 2015

Słowo na niedzielę cz. 7

Jak Wasz weekend? Podczas gdy Wy czytacie ten wpis, ja najprawdopodobniej powtarzam angielską gramatykę, gdyż - zgodnie z daną sobie obietnicą - w końcu porządnie wzięłam się za "odkurzanie" tego języka. W ubiegłą niedzielę zabrakło wpisu z poleceniami, ponieważ weekend spędzałam w Krakowie i nawet nie miałam kiedy siąść i napisać co mnie zainspirowało. Ale dziś mam już dla Was kolejne polecenia ;)


Na szczęście istnieje funkcja "Zaplanuj", więc - idąc w ślad większości blogerów - roboczą wersję tego wpisu tworzyłam stopniowo w ciągu ostatnich dni, by w końcu wszystko automatycznie opublikowało się dziś, teraz, już ;) Miłej lektury!
Blogi

  • Coraz bliżej Majówka, więc jeśli jeszcze nie macie pomysłu jak ją spędzić a koniecznie chcecie gdzieś wyjechać, zajrzyjcie do Ani. W poście "Pięć taniutkich propozycji na majówkowy wypad od 18 do 198 zł" macie podane nie tylko miejsca, które warto odwiedzić ale też wyszukane połączenia wraz z cenami
  • Jeśli mieszkacie w województwie śląskim i nigdzie nie wyjedziecie na weekend majowy, polecam wpis o sposobach na majówkę przygotowany przez odkryjslaskie.org. Chociaż.... jeśli mieszkacie na Górnym Śląsku to na pewno znacie ten blog i polecenie jest tu zbędne ;) 
  • Kolejny tekst idealnie wpisujący się w mój kult zdrowego egoizmu. "Bądź altruistą, zadbaj o siebie" to tekst, który powinien rozwiać Wasze wątpliwości bądź wyrzuty sumienia, gdy czujecie się winni bo myślicie o sobie
  • "Sposoby na ładny zapach w szafie" przyda się każdej z nas, szczególnie że autorka wpisu prezentuje wiele domowych sposobów. Wszystkie chemikalia mające na celu odświeżanie wnętrza Waszej szafy możecie wyrzucić. Spokojnie zastąpicie je m.in. torebkami lawendowymi, kawą czy solą do kąpieli
  • Skoro jesteśmy przy poradach domowych, polecam wpis o usuwaniu plam. Post zawiera wiele propozycji usuwania plam z ubrań których przyczyną były poszczególne produkty z którymi częściej bądź rzadziej mamy styczność. Przyznam, że to jeden z moich ulubionych wpisów - już nie muszę googlować "jak usunąć plamę z [tu nazwa ;) ]" bo w proponowanej notce wszystko jest idealnie zebrane i opisane. 

Instagram

  • To co inspiruje mnie we wnętrzach - biel i wiele prostoty możecie znaleźć na profilu @annaslya
  • @jenniferelizabeth_ prezentuje na swoim profilu zdjęcia, które mają coś w sobie.... coś nieuchwytnego dla mnie, co sprawia, że przyjemnie się tam zagląda. A jak już wiecie, uwielbiam tego typu klimaty.... prosto, pięknie i codziennie
  • Polecam również odrobinę pięknej natury, którą znajdziecie zaglądając na @awesome_earthpix 



Kolejny wpis z cyklu #SłowoNaNiedzielę za dwa tygodnie ze względu na majówkę. Niestety nie będę miała możliwości przygotować dla Was poleceń, ponieważ przed wyjazdem szykują mi się bardzo pracowite dni, a na wyjeździe laptop nie będzie mi towarzyszył ;) Ale zawsze mam pod ręką telefon ;) Dlatego już dziś zapraszam Was na mój profil na instagramie gdzie migawki z weekendu majowego na pewno się pojawią. 


Do zobaczenia po majówce! 

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę motywacji do powtórek języka :) ja zbieram się do kościoła a potem na wycieczkę :) miłej niedzieli :)

    http://womans-point-of-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą motywacją to najczęściej kończyło się na słomianym zapale, więc w końcu zapisałam się do szkoły ;)

      Usuń
  2. Muszę się zebrać do nauki języka angielskiego, strasznie to odpuściłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odpuściłam i to w momencie, w którym miałam szansę najlepiej się go nauczyć - w liceum chodziłam do klasy językowej, wprawdzie z wiodącym niemieckim, ale liczba godzina angielskiego też dawała spore możliwości. I ja głupia zamiast po liceum uczyć się tego języka dalej - odpuściłam bo idąc na studia polonistyczne wkręciłam sobie, że angielski zbytnio w życiu mi się nie przyda i że podróżując mogę posługiwać się niemieckim. Podczas wyjazdów zagranicznych porozumiewam się właśnie po niemiecku, ale odpuszczenie angielskiego zaczęłam odczuwać na gruncie zawodowym. Dlatego w tym roku wzięłam się za konkretne powtórki ;)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za polecenie mojego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przykładam się bardzo do języków obcych :) Świetny post
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń