12 kwietnia 2015

Słowo na niedzielę cz. 6

Chyba powoli staję się wyznawczynią szarej codzienności, ponieważ w poniedziałkowy wieczór cieszyłam się z wtorku - dnia, w którym wracamy do pracy po świętach. Wielkanoc była dla mnie czasem odpoczynku tylko podczas szkoły i studiów, kiedy oznaczała wolne od nauki i zadań. Na szczęście szybko przestawiłam się na normalność, we wtorek z satysfakcją wróciłam do trybu "praca", w weekend również nie próżnowałam. Oczywiście w wolnej chwili wybrałam dla Was kilka wpisów do polecenia w ramach cyklu.

Nie zabraknie też poleceń z Instagrama - skoro piszecie do mnie, że podobają Wam się sugerowane przeze mnie profile, to i dziś coś Wam podrzucę ;)

Zacznijmy jednak od blogów.



Blogi
  • "Niezbędnik blogera" to tekst który przyda się każdej piszącej osobie. Autorka opisuje 5 darmowych (!) narzędzi, które pomogą nam w blogowaniu
  • Skoro jesteśmy przy darmowych narzędziach, polecam Wam wpis o stronach i aplikacjach ułatwiających naukę języków obcych. Do te listy dopisałabym jeszcze Kursy123 - aplikację na telefon, która pomaga w przyswajaniu słownictwa. Stosowałam w autobusie gdy dojeżdżałam do pracy do Sosnowca. Obecnie nie używam, ponieważ od roku pracuję blisko domu i na tak krótkim odcinku nie ma sensu "odpalanie" tej aplikacji, ponieważ podczas niecałych 10 minut jazdy autobusem nie zdążyłabym przerobić nawet jednej lekcji
  • O tym, że podpatruję różne wnętrzarskie inspiracje już Wam wspominałam. Dlatego też podrzucam tekst Aliny z poradami dotyczącymi planowania i wieszania ściennej galerii.
Instagram
  • @annaslya - sporo wnętrzarskich inspiracji
  • @passion4interior - jeden z tych profili, które zawierają niezwykle piękne i klimatyczne zdjęcia wnętrz z romantyczną, praktyczną i ponadczasową bielą w roli głównej
  •  Wciąż zachwycanie się francuskim stylem? To zaobserwujcie @joyceinparis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz