22 marca 2015

Słowo na niedzielę cz.5

Zgodnie z planem, to kolejna niedziela gdy dzielę się z Wami ciekawymi linkami oraz tym, co w ciągu minionego tygodnia mnie zainspirowało.


Ponieważ ostatnio spodobał się Wam pomysł z polecaniem instagramowych profili, dziś mam ich dla Was sporo. Zapraszam!

Właściwie to... dziś będą tylko polecania kont na Instagramie, a to wszystko dlatego, że w minionym tygodniu nie miałam zbyt wiele czasu na poszukiwania w blogosferze. Więcej zadań w pracy w związku ze zbliżającą się Wielkanocą (przygotowania wielkanocnego numeru gazety, kontakt w sprawie życzeń świątecznych w gazecie) i targami budowlanymi (praca nad dodatkiem pod roboczą nazwą "Dom i wnętrze"), badania, weekendowy wyjazd do Krakowa i inne sprawy dnia codziennego sprawiły, że nie miałam czasu na przeglądanie blogów. Za to w wolnej chwili zaglądałam na Instagram i udało mi się znaleźć kolejne profile, którymi chętnie się z Wami podzielę.



  • @isabellath to profil, który codziennie przeglądam z ogromną przyjemnością. Publikowane tam zdjęcia odbieram jako proste, a zarazem nasycone klasą i elegancją, a taki klimat wprost uwielbiam
  • Czy słyszeliście o kimś takim jak Antonia Eriksson? Dziś wchodząc na jej instagramowe konto @eatmoveimprove możemy zobaczyć wiele zdjęć w klimacie sportowym i kulinarnym. Jednak stare posty przedstawiają dziewczynę na początku jej walki z anoreksją. Z przyczyn osobistych to konto ma dla mnie ogromne znaczenie - wprawdzie anoreksji u mnie nigdy nie stwierdzono, ale też zaliczam się do osób walczących o dodatkowe kilogramy. Może to zabrzmi brutalnie, ale gdy wątpię w siebie przypominam sobie wygląd Antonii podczas choroby, potem patrzę na jej współczesne zdjęcia i mówię sobie: "Skoro ona dała radę, to ty tym bardziej" 
  • Kolejny profil, który w moim uznaniu uderza po oczach prostotą i klasą, to @girl_from_town. Pragnę zwrócić szczególną uwagę na piękne zaprezentowanie posiłków czy kawy ;)
  • Piękne zdjęcia jedzenia a także sporo stylizacji można znaleźć na profilu @pukkalifestyle
  • Od pewnego czasu poszukuję różnego rodzaju inspiracji związanych z dekoracją wnętrz, chyba zaczyna się we mnie budzić jakiś zmysł estetyczny w odniesieniu do czterech ścian. O inspirujących mnie stronach przygotuję Wam w przyszłości osobny post, dziś pokażę Wam tylko jedno konto z ciekawymi pomysłami na urządzenie mieszkania, a mianowicie @interior4all 

2 komentarze:

  1. Dzięki za polecenie tak ciekawych profili, już sobie zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobały się polecenia ;)

      Usuń