15 marca 2015

Słowo na niedzielę cz. 4

Powracam do cyklu, który założyłam sobie na początku prowadzenia tego bloga, czyli #SłowoNaNiedzielę.
Posty publikowane w jego ramach to nic innego jak dzielenie się z Wami adresami, które w jakiś sposób mnie zainteresowały, chociaż osoby śledzące mojego Facebooka co jakiś czas mogą trafić na ciekawe - moim zdaniem - linki do wpisów innych blogerów.






Polecane wpisy:
  • Ponieważ bardzo lubię odwiedzać blogi lifestyle'owe oraz czytać teksty związane z rozwojem osobistym i dające do myślenia, na pierwszy ogień idzie Volantification i jego 11 odpowiedzi na pytanie o to, dlaczego nic nie zmiania się w Twoim życiu. Tekst moim zdaniem bardzo dobry, bo prawdziwy. Bez głaskania po główce ale też bez terapii wstrząsowej. Błędy jakie popełniamy zostały podane jasno i konkretnie, podobnie jak rady co należy uczynić by to zmienić
  • Propozycja błyskawicznego posiłku, czyli sałatka z kurczakiem, słonecznikiem i warzywami. Polecam szczególnie osobom trenującym i/lub zabieganym
  •  Próbowaliście kiedyś medytacji? Mi się jeszcze nie zdarzyło, zawsze wydaje mi się, że jestem zbyt niespokojnym duchem by móc się tego podjąć. Chciałabym jednak spróbować zachęcona przez wpis o tym, czy warto medytować?
  • Marta pisze o motywacji i warto wprowadzić jej pomysły w życie. Sama zauważyłam, że wygląd mojego kącika pracy ma ogromne znaczenie
  • Idalia pisze o bardzo ciekawym zabiegu pielęgnacyjnym jakim jest szczotkowanie skóry na sucho.

Instagram:
  • Nie wiem, czy polecić Wam to konto czy nie, bo foodbysina rozbudzi w Was ochotę na coś pysznego, nawet jeśli jesteście po sytym obiedzie. A zatem - wchodzicie na własną odpowiedzialność, za dodatkową porcję kalorii jaką sobie zaserwujecie nie odpowiadam ;)
  • Jeśli poza zdjęciami jedzenia macie ochotę pooglądać motywujące fitnessowe fotki, to zajrzyjcie na konto linnlowes 
  • Polecam również odwiedzić instagramowe profile moich dwóch ulubionych zagranicznych blogerek: lovelypepa oraz hapatime
  • Skoro zaczęłam polecać Wam instagramowe konta, to polecam i siebie ;)


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też lubię zbiory tygodniowych inspiracji u innych, więc zamierzam prowadzić taki cykl regularnie u siebie.

      Usuń
  2. Lubię polecenia do Instagrama, coś mnie ciągnie do tego portalu szczególnie. :) Sama z resztą też mam konto, muszę tam trochę posprzątać i przemyśleć co publikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na insta albo misz-masz albo kilka dni ciszy ;) Ostatnio częściej poszukuję tam różnych inspiracji niż sama publikuję.

      Usuń
  3. ooo to szczotkowanie na sucho przede wszystkim mnie zainteresowało..musze tam zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę zakupić sobie odpowiednią szczotkę. Nawet wczoraj myślałam o tym, że dziś przed pracą wstąpię do Rossmanna i sobie kupię. Oczywiście o szczotce dziś zapomniałam, a z drogerii wyszłam z cieniami do powiek, szminką i dziwnym uczuciem, że czegoś mi wśród moich zakupów brakuje ;) Ale muszę w końcu kupić i jak najszybciej zacząć przeprowadzać ten zabieg.

      Usuń