24 marca 2015

Niedzielny pokaz

Chociaż Dzień Kobiet już dawno za nami, w minioną niedzielę miałam okazję wziąć udział w typowo damskiej imprezie, a wszystko dzięki uprzejmości organizatorów, którzy sprezentowali mi podwójne zaproszenie na Pokaz Mody i Urody, który odbył się w jednym z lokali w mojej miejscowości.





Podczas spotkania - po powitaniu lampką szampana i podarunkami od organizatorów - miałyśmy okazję obejrzeć wiosenno - letnią kolekcję marki odzieżowej ECHO (swoją drogą - zupełnie niedawno dowiedziałam się, że ubrania tej marki są szyte w Jaworznie), posłuchać porad z zakresu makijażu i pielęgnacji oraz obejrzeć pokaz zumby.

Podczas czterech wejść modelki zaprezentowały stylizacje, które będą modne w sezonie wiosna - lato 2015. Z tego co udało mi się zauważyć - według marki ECHO - wiosną i latem będą obowiązywać mieszane faktury oraz przewiewne tkaniny. Podobały mi się propozycje typowo letnich stylizacji oraz propozycje z klasyczną czernią i bielą w roli głównej, natomiast kolekcja wieczorowa wydała mi się zbyt swobodna jak na propozycję ubioru na większe uroczystości. Szczerze powiedziawszy w strojach zaproponowanych jako wieczorowe bez żadnego skrępowania pojawiłabym się w pracy. Zresztą zobaczcie same:

Poniżej możecie zobaczyć fragmenty dwóch innych wejść:






Podsumowując: propozycje marki ECHO zadowolą chyba większość kobiet, bardzo podoba mi się to, że niektóre ze strojów można założyć zarówno na co dzień, jak i na ważniejszą uroczystość. Najbardziej przypadły mi do gustu propozycje wykonane z lekkich, przewiewnych materiałów oraz przewiewnych tkanin. A ponieważ wśród powitalnych prezentów znalazł się kupon zniżkowy na zakup wiosenno - letniej kolekcji ECH Fashion, wkrótce stanę przed dylematem co wybrać dla siebie ;)



Sponsorzy imprezy:

2 komentarze:

  1. Super! Zazdroszczę :-) Jeszcze nigdy nie byłam na pokazie mody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po tym pokazie zazdroszczę dziewczynom, które bywają na pokazach większych projektantów chociażby podczas Fashion Week ;) Skoro u nas, podczas zamkniętej imprezy w mieście liczącym niecałe 100 tys. mieszkańców możliwa była taka świetna organizacja, to już sobie wyobrażam co musi dziać się podczas FW ;)

      Usuń