8 stycznia 2015

Pomysł na prezent noworoczny

Prezent, który dziś dostałam, tak mnie zachwycił, że muszę się nim z Wami podzielić. W końcu mój blog nazywa się #FajnaSprawa , a niespodzianka dnia dzisiejszego niewątpliwie taką fajną sprawą jest. Radość jest ogromna, ponieważ jestem miłośniczką zdjęć i uwielbiam otaczać się wszystkim, co ma związek z moimi przyjaciółmi. A pomysł na prezent zapewne sama kiedyś wykorzystam. (Pewnie najwcześniej za rok).



Po dniu w pracy męczącym bardziej niż zwykle czekała na mnie przesyłka, a w niej znalazł się... kalendarz ścienny z moimi zdjęciami (gościnnie też pojawili się niektórzy moi znajomi). Sprawił mi on ogromną radość, ponieważ bardzo lubię spersonalizowane prezenty, czego wyraz dałam wybierając podarunek na chrzciny.

Do każdego miesiąca przyporządkowane jest jedno zdjęcie, kilka kartek prezentuję poniżej:


Taki kalendarz to bardzo fajny sposób na wyeksponowanie zdjęć, alternatywny dla ramek czy przypinania ich do korkowej tablicy.

Już dziś coś czuję, że pod koniec roku sama spróbuję stworzyć taką niespodziankę dla moich bliskich ;)

11 komentarzy:

  1. Ja dostałam podobny prezent od rodziców. Tylko zamiast zdjęć prywatnych były zdjęcia mojego ulubionego zespołu :D Aż się wzruszyłam jak go zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny prezent ;) też na pewno bym się cieszyła z podobnego
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent zaskakujący ;)i to niezwykle pozytywnie ;)

      Usuń
  3. kiedyś robiłam takie kalendarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobię na przyszły rok dla moich bliskich :D

      Usuń
  4. Wow świetny pomysł :)
    Też chcę taki kalendarz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie było zaskoczenie przy rozpakowywaniu przesyłki :D Jak u pięcioletniego dziecka, które dostało wypasiony prezent pod choinkę :D

      Usuń
  5. Takie prezenty są najfajniejsze:) świetny:)

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku mogę przynajmniej mówić, że MÓJ kalendarz jest naprawdę MÓJ i tylko MÓJ :D

      Usuń
  6. Ale suler kalendarz, ja chciałabym mieć taki z Michaelem, piękny i ciekawy pomysł na prezent dla kogoś :)

    Zajrzysz do mnie? fightforyourfriendship.blogspo.com (przeoraszam że sie tak reklamuje, ale nie wiem jak uzyskać czytelników xd)

    OdpowiedzUsuń