30 grudnia 2014

Sylwestrowe plany

Jak już kilkakrotnie pisałam w ostatnim czasie - rok 2014 był dla mnie niezwykle łaskawy, głównie dlatego, że o wiele rzeczy zadbałam sama zmieniając marzenia i gdybania na plany i cele. Aż szkoda będzie go żegnać, ale mam nadzieję, że był on zapowiedzią czegoś lepszego. I będę się starała, by tak było.
W mijającym roku udało mi się zrealizować kilka planów, które wcześniej były jedynie marzeniami (a może nawet i nie), naprawdę dobrze się bawić, mniej się przejmować. Rok 2014 zabrał mi kilka osób, dając jednocześnie nowe znajomości. Dał mi też odwagę, by niektóre relacje zakończyć i szanse, by inne znajomości podtrzymywać bądź dalej rozwijać. Odwiedziłam kilka fajnych miejsc, zostałam chrzestną, zmieniłam pracę i kolor włosów.
Kolejnym ważnym elementem tego roku było założenie tego bloga - miejsca tylko mojego, powstałego z chęci pisania o tym, o czym chcę. Z potrzeby dzielenia się swoimi wnioskami, przemyśleniami i inspiracjami.
Cieszy mnie, że do dnia dzisiejszego facebookowy profil mojego bloga zdobył pierwsze sto polubień, jednak nie ukrywajmy - do osiągnięcia tej liczby przyczynili się moi znajomi.






Jak pożegnam 2014 rok?

Najchętniej bym go nie żegnała pozwalając tym dobrym chwilom wciąż trwać.
Nie szykuję się na żadną wielką imprezę ani wyjazd.
Ostatnią noc roku spędzę tak, jak lubię najbardziej - z najbliższymi znajomymi, może wybierzemy się na chwilę na nasz rynek.


A jak powitam 2015 rok?

Z radością! I energią do działania ;)

8 komentarzy:

  1. Ja Sylwestra spedzam w gronie rodziny i znajomych:) Taka nasza jakby wielka kolacja i przy okazji imprezka:)
    Gratuluje 100''lubie to'',nawet znajomi sie licza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sporą część tego dnia spędziłam w gronie rodziny, później znajomych. Na chwilę wyskoczyliśmy do nas na rynek, po północy wróciliśmy na osiedle. Sylwester zawsze wydawał mi się taką wymuszoną przez kalendarz imprezą. O wiele lepiej bawię się przy innych okazjach ;)

      Usuń
  2. Miło się czyta, Ty też wydajesz się miłą osobą :)http://neeeeel.blogspot.com/?m=1 ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. koosmetycznyswiatmoimioczami1 stycznia 2015 12:52

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń