29 grudnia 2014

Jak się zorganizować? cz.3 - Nowy organizer

Dziś podczas porannych zakupów w Biedronce moją uwagę zwróciły tygodniowe kalendarze. I mimo tego, że terminarz na 2015 rok już zakupiłam, nie mogłam się oprzeć uroczym Disney'owskim plannerom.
I naprawdę nie interesuje mnie to, czy kobiecie w moim wieku wypada mieć kropkowany organizer z różową kokardą.
Układ kalendarza pasował do mojej koncepcji organizera na 2015 rok, więc produkt będzie pełnił właśnie taką funkcję. Wprawdzie w tym poście pisałam, że organizer nie posiada dat, jednak kalendarz z Biedronki - mimo że je ma - posiada taki układ stron, że nawet z datami może służyć za organizer.




Bardzo podoba mi się okładka mojego nowego organizera, ponieważ uwielbiam motyw kropek. Podoba mi się też ożywienie dwóch klasycznych barw - czerni i bieli - intensywnym różem. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest zamknięcie na gumkę.

Kalendarz ma formę kołozeszytu, ma format A5 i jest lekki, więc bez problemu zmieści się w każdej torebce. Jeśli chodzi o szatę graficzną poszczególnych, to zdecydowanie będzie ona atrakcyjna dla nastolatek niż dla mnie. Każdy miesiąc wygląda inaczej, co z jednej strony wpływa na przejrzystość plannera, z drugiej - nadaje mu dziecięcej pstrokacizny. Mi spodobał się jedynie strony na kwiecień - czerwone w białe kropki. (Gdyby strony wszystkich miesięcy były w kropkowy motyw, byłabym przeszczęśliwa).
Poza wyznaczeniem poszczególnych dni, kalendarz posiada kilka miejsc na inne zapiski - wolne notatki, postanowienia czy wyszczególnienie ważnych spraw.
Kalendarz kosztował 12 zł z groszami, co wychodzi taniej niż drukowanie własnych stron organizera i jego bindowanie. Szczególnie, że jego układ jak najbardziej mi odpowiada. Chociaż znając mnie - pewnie w 2015 roku znów nie obejdę się bez dodatkowych notesów.


Disney'owski organizer to jeden z kilku prezentów, które sama sobie sprawiłam. Po Nowym Roku będę wyczekiwać jeszcze przesyłki z książkami.



28 komentarzy:

  1. Widziałam takie w Biedronce i szczerze się zastanawiłam, czy je nie kupić :D
    Śliczne są ♥
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten zeszyt. Zawsze zastanawiałam się , czy nie kupić sobie kalendarza takiego małego podręcznego , bym mogła każdego wieczora wyjąć i zobaczyć czy następnego dnia nie mam np; kartkówki czy sprawdzianu. Powiem że wystraszyła mnie trochę ta cena , ponieważ nie chce mi się wyjmowac z kasy ze świąt, ale wygląda na bardzo fajny a mój tata dziś jedzie właśnie do biedronki na zakupy to może go poproszę i mi kupi. Chciałabym zawsze taki mieć , bo przypominałby mi o ważnych sprawach , gdybym ja sama o nich zapomniała. Będę pisać teraz na pół strony :) Bardzo fajny post, blog i wszystko . Świetnie piszesz :) Mam nadzieję , że wejdziesz choć na chwilę na mojego bloga :)
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ! :))
    http://evelinaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś rodziców niech Ci kupią go jako prezent noworoczny.

      Usuń
  3. Oo.. także wybrałam ten kalendarz. Byłam bardzo ciekawa jaki jest w środku :)
    borenium.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środek średnio mi się podoba - jest za bardzo napaćkany różnymi wzorkami. Ale podoba mi się układ no i okładka skradła moje serce.

      Usuń
  4. Jutro pojade do biedronki i na pewno kupie sobie taki bo przyda się:)
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post zainspirował do zakupów.

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tu: weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, jednak nie chce mi się wyszukiwać kolejnych początkujących blogerów w celu zadania im pytań. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA- szczegóły tutaj--->http://siedem-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, jednak nie chce mi się wyszukiwać kolejnych początkujących blogerów w celu zadania im pytań. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Ale uroczo wygląda! :3 Też muszę sobie taki kupić bo jestem strasznie niezorganizowana...zwłaszcza gdy chodzę do szkoły.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła to jeszcze nic.... dobra organizacja przyda Ci się jak zaczniesz pracować.

      Usuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tu: http://thedoshka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, jednak nie chce mi się wyszukiwać kolejnych początkujących blogerów w celu zadania im pytań. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Świetny jest! Nic tylko się organizować :) Też muszę sobie taki kupić, bo jak zwykle z nadejściem nowego roku czuję potrzebę uporządkowania swojego życia :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra organizacja to podstawa :) ja czekam na przeceny w Empiku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kalendarz kupiłam za niecałe 13 zł, ale taki konkretny terminarz książkowy (jeden dzień na całą stronę) zakupiłam u mnie na bazarze za... 8 zł. W moim rodzinnym mieście (jeszcze) nie mamy Empiku, a w sumie szkoda, bo może ceny są wyższe na początku, ale jest naprawdę duży wybór.

      Usuń
  11. Jak dla mnie ten kalendarz z Biedronki jest świetny. Sama tez skoczę po jeden dla siebie :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A co to patrzeć, czy wypada, czy nie. Jeśli nam się coś podoba możemy to kupić niezależnie od wieku :P Również zgadzam się, że dobra organizacja to podstawa, ja już swój organizer zakupiłam przed Świętami, mam tyle planów i zapisek, że zobaczymy czy coś z tego zrealizuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - najważniejsze otaczać się rzeczami, które nam się podobają i dzięki którym możemy poczuć się lepiej. Życzę powodzenia w realizacji planów! :)

      Usuń
  13. Tez je oglądałam w Biedronce, ale nie pasowały mi. Ja po prostu sama nie wiem czego oczekuje od organizera. :) Chociaż nie ukrywam, że własnie okładkami i tym jak wyglądały w środku mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie bardziej oczarowały mnie okładką niż środkiem ;)

      Usuń
  14. Hahaha nie tylko ty kupujesz i tak dodatkowe notesy :D ja niby kazdy ma do czego innego,ale jak przyjdzie co do czego to biore pierwszy lepszy. Staram sie organizowac zazwyczaj obowiazki i prace w domu, pozniej jedzenie na caly tydzien i jak starczy czasu w ciagu tygodnia to cwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedzenia na cały tydzień nie potrafię planować.... w tej kwestii u mnie pełen spontan ;) Raczej zapisuję to co już zjadłam i liczę kalorie, ale w celu... nabrania na wadze ;)

      Usuń