28 grudnia 2014

AA Ultra Nawilżenie multifunkcyjny krem BB 9 w 1

Należę do osób, które nie lubią katować swojej twarzy nadmiarem kosmetyków. Rzadko zdarza mi się stosować zestaw baza + podkład + puder + rozświetlacz + róż, a w ciągu dnia bez przerwy matować twarz za pomocą transparentnego pudru. Na co dzień lubię nakładać na twarz tylko jeden kosmetyk, który jedynie wyrówna i lekko ociepli koloryt skóry. Przez długi czas stosowałam puder w kremie Lirene, natomiast aktualnie używam kremu BB 9 w 1.

Bardzo lubię kosmetyki multifunkcyjne, ponieważ jeden produkt zastępuje nam kilka innych, dzięki czemu oszczędzamy sporo czasu przy porannym makijażu. Krem zakupiłam w Rossmannie w ramach akcji Cena Na Do Widzenia. Mam jednak nadzieję, że za jakiś czas produkt powróci do drogerii, bo bardzo przypadł mi do gustu.





Producent zapewnia, że krem daje 9 efektów:
  • 6 efektów kremu BB: nawilżenie, wygładzenie, rozświetlenie, ukrycie niedoskonałości, wyrównanie kolorytu, ochrona przed szkodliwym wpływem promieniowania UV,
  • ochrona przed przesuszeniem,
  • odżywienie,
  • wzmocnienie funkcji ochronnych. 
Efekt po zastosowaniu kremu bardzo mi się podoba - niedoskonałości nie są tak widoczne a cera wydaje się być odświeżona i delikatnie rozświetlona. Na co dzień taki efekt naprawdę mi wystarczy. Taki delikatny makijaż utrzymuje się u mnie spokojnie przez 7-8 godzin, a gdy bardzo zależy mi na większej trwałości - wtedy wcześniej nakładam na twarz bazę pod makijaż. Jednak robię to naprawdę rzadko, gdyż jestem zwolenniczką lekkich makijaży.


Podsumowując:

+ wielofunkcyjność produktu, dzięki czemu można zaoszczędzić czas (i pieniądze)
+ delikatnie kryje niedoskonałości bez tworzenia efektu maski
+ produkt został przebadany dermatologicznie i może być stosowany przez alergików i osoby o wrażliwej skórze. Chociaż producent odradza stosowanie kremu w okolicach oczu, wiele razy w pośpiechu zdarzyło mi się przejechać kremem po dolnej powiece. Skóry w tym miejscu mi nie wysuszył, oczu nie podrażnił, więc naprawdę jest delikatny
+ cena. Jest to kolejny przykład dobrego kosmetyku za niską cenę. W regularnej sprzedaży krem kosztował chyba 9 zł z groszami. Ja na promocji kupiłam go za 6 zł
+ po zastosowaniu twarz ma ładny koloryt, nie jest blada, jest delikatnie rozświetlona 
+ zawiera filtry UV i substancje pielęgnacyjne (w końcu to krem, a nie podkład)
+ trwałość - po 7-8 godzinach jeszcze utrzymuje się na skórze, wydaje mi się, że w przypadku kremu BB to bardzo długo

- zapach. Producent zapewnia, że krem nie zawiera substancji zapachowych, jednak ja wyczuwam w nim coś zbliżonego do zapachu.... alkoholu. Ale może mi się tylko wydawać, bo przecież ten kosmetyk nie wysusza skóry.


Ogólna ocena: 10/10

1 komentarz:

  1. Też bardzo lubię ten produkt, jeden z moich ulubionych. :)

    Zapraszam do siebie ---> http://gefcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń