23 listopada 2014

Słowo na niedzielę cz. 2

Z minionego tygodnia mam tylko 3 teksty, którymi pragnę się podzielić. Teoretycznie powinnam znaleźć sporo ciekawych tekstów, ponieważ do piątku przebywałam na zwolnieniu lekarskim. Praktycznie - poszukiwałam głównie tekstów z poradami zdrowotnymi. Trochę czasu zajęły też przygotowania do sobotniego chrztu.





  • Zanim rzucisz kamieniem w chłopaka z PiSu to tekst, z którym w pełni się zgadzam. Naprawdę nie rozumiem wszechobecnego oburzenia i spowodowanej nim fali nienawiści po tym, jak Eryk Brodnicki przeklinał w materiale filmowym. Tak jakby nikomu z nas nigdy nie zdarzyło się poprzeklinać i wypowiedzieć niepochlebnie o szkole. 
  • Krótka instrukcja jak zrobić album na zdjęcia . Zdjęciami przechowywanymi na dyskach już się przejadłam. Coraz bardziej zazdroszczę moim rodzicom albumów do których wkleja się zdjęcia, dlatego kilka dni temu buszowałam w sieci poszukując pomysłów na własnoręcznie wykonane albumy. Był też inny powód tych poszukiwań, ale o tym przy kolejnej okazji.
  • Jak zaoszczędzić pieniądze na swoją podróż? to post znaleziony podczas przeglądania archiwalnych wpisów jednej z obserwowanych przeze mnie blogerek. A że sposobów na oszczędzanie nigdy za wiele (sama szukam tych idealnych i skutecznych) to wpis przeczytałam z przyjemnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz